همزمان با رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» صورت گرفت؛

فعالیت گروه‌های جهادی بسیجی در مناطق حاشیه‌ای شهرستان‌های لرستان

۲۰۰ گروه جهادی در قالب بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی، تا پایان شهریورماه در مناطق حاشیه‌نشین شهر‌های استان فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۳۰۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 09September 2018

فعالیت گروه های جهادی در مناطق حاشیه ای شهرستان های لرستانبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، همزمان با آغاز رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲»، گروه‌های جهادی سپاه ناحیه خرم‌آباد، امروز (یک‌شنبه) جهت فعالیت، به مناطق حاشیه‌ای این شهرستان اعزام شدند.

در همین راستا، ۲۰۰ گروه جهادی در قالب بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی، تا پایان شهریورماه در مناطق حاشیه‌نشین شهر‌های استان فعالیت خواهند داشت.

«مریم سپهوند»، مسئول بسیج خواهران سپاه لرستان، در حاشیه آغاز این رزمایش، اظهارداشت: از ۲۰۰ گروه جهادی اعزامی به مناطق حاشیه‌نشین، ۱۰۰ گروه را بانوان بسیجی تشکیل می‌دهند؛ این درحالی‌است که گردان منسجم «کوثر» نیز در رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» حضور دارند.

وی با اشاره به این‌که گروه‌های جهادی خواهران متشکل از تمام اقشار و متخصصین از جمله بسیج هنرمندان و جامعه پزشکی در این برنامه شرکت دارند، افزود: اهدای بسته فرهنگی، لوازم‌التحریر، نظافت مساجد و آموزش مشاغل خانگی، از محور‌های فعالیت گروه‌های جهادی خواهران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار