رییس کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

بصیرت و دشمن‌شناسی رمز پیروزی در دفاع مقدس

داود محمدی با اشاره به وحدت، همدلی و مقاومت مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث شکست دشمنان ما در جنگ تحمیلی شد، بصیرت و دشمن‌شناسی رزمندگان بود.
کد خبر: ۳۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 10September 2018

بصیرت و دشمن شماسی رمز پیروزی جنگ تحمیلیداود محمدی نماینده مردم قزوین و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به ایستادگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی، وحدت و انسجام مردم و رزمندگان را عاملی مهم در جهت شکست دشمنان برشمرد و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درس عظیمی از دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بود که امروز نیز با توجه به تجربیات گذشته توانسته‌ایم توطئه غربی‌ها را خنثی کنیم.

وی در ادامه آمریکا را بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی خواند و افزود: از بارزترین کشورهایی که از بدو ظهور انقلاب به دشمنی با کشور ما برخاست، آمریکا بود. این کشور تمام تلاش خود را در از بین بردن انقلاب نوپای ما به کار برد که مصداق بارز خصومت های این کشور تحریک صدام و شوراندن رژیم بعث علیه ما در جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های همه جانبه آمریکایی ها از رژیم بعث عراق در راستای شکست و نابودی ایران گسترده بود، گفت: در شرایطی که ما با ناچیزترین امکانات جنگی در مقابل ارتش بعثی ایستادگی می‌کردیم، این آمریکایی‌ها بودند که با در اختیار قرار دادن تجهیزات نظامی مدرن خود به عراقی ها، آنها را تقویت می‌کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اقدامات ضد انسانی آمریکایی‌ها همچون نقض برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان تصریح کرد: جنگ تحمیلی با وحدت و انسجام میان مردم و رزمندگان به پیروزی رسید، اما دشمنی آمریکایی‌ها با ما پایان‌پذیر نیست؛ چراکه آنها هیچ هدفی جز سرنگونی انقلاب اسلامی ندارند.

این نماینده دهم مجلس شورای اسلامی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اگر دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در دستور کار مسوولان کشور نباشد، قطعا دچار خسران خواهیم شد.

وی انسجام میان مسوولان و مردم را یکی از راهکارهای اساسی در جهت ناکام ماندن دشمنان در تحقق اهدافشان عنوان کرد و افزود: اگر مسوولان با مردم صادقانه از امورات کشور به ویژه مشکلات جاری صحبت نکنند، باعث می‌شود تا دشمنان با اختلاف‌افکنی‌، میان مردم ما رخنه کرده و شکاف عمیقی میان آنها با مسوولان ایجاد کنند که این آغاز فتنه ای بزرگ است.

محمدی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور با همت و غیرت مسوولان مرتفع می‌شود،‌ گفت: اگر مسوولان به ظرفیت‌های داخلی توجه بیشتری داشته باشند و تنها راه برون‌رفت از مشکلات جاری کشور را در خارج از مرزهای کشور جستجو نکنند، بدون شک وضعیت امروز کشور بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها