مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید از دوران کودکی و نوجوانی آغاز شود

«غلام‌علی کفاش» با اشاره به این‌که انتقال پیام‌های دفاع مقدس باید در تمام سنین بازگو شود و تداوم داشته باشد، گفت: با توجه به شکل‌گیری شخصیت انسان در دوران کودکی، باید ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل‌های جدید را از دوران کودکی و نوجوانی آغاز کرد و آن را انتقال داد.
کد خبر: ۳۰۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 12September 2018

«کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، یکی از گذرگاهای اساسی نشر ارزش های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع)، اظهار داشت: مأموریت ما حفظ آثار دفاع مقدس و نیز حفظ و نشر فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی افزود: با توجه به شکل‌گیری شخصیت انسان در دوران کودکی، باید ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را از پایه‌های کودکان و نوجوانان آغاز کرد و آن را انتقال داد.

سردار کفاش با اشاره به این‌که انتقال پیام‌های دفاع مقدس باید در تمام سنین بازگو شود و تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از گذرگا‌های اساسی نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر با این کانون شد و افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اثرات ماندگارتری در راستای فرهنگ دفاع مقدس شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار