بدرقه شهدا تا بهشت-۴/

سرلشکر جعفری: اقتدار موشکی امروز مدیون خون شهیدان است/ شهدا ملت ایران را در تنگنا‌ها کمک می‌کنند

فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران باید بدانند که این شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند و هر زمانی که ملت ایران در فشار و تنگنا قرار بگیرند، این شهدا هستند که به داد ملت می‌رسند و اقتدار نظام و مردم را ارتقا می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 13September 2018

سرلشکر جعفری: اقتدار موشکی امروز مدیون خون شهیدان است/ شهدا ملت ایران را در تنگنا‌ها کمک می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران باید بدانند که این شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند و هر زمانی که ملت ایران در فشار و تنگنا قرار بگیرند، این شهدا هستند که به داد ملت می‌رسند و اقتدار نظام و مردم را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که ملت و نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و این اقتدار را مدیون شهیدان هستیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز توانمندی دفاعی، تجهیزات و فناوری‌های مختلف و همچنین در اختیار داشتن توان موشکی با دقت بسیار بالا که مردم ما آن را در دو مرحله مشاهده کردند، همگی به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که امروز به برکت خون شهدا از توانمندی خوبی برخورداریم و این توان و خون شهدا امروز بر روی مردم ما هم تاثیر گذاشته و بخش عظیمی را همراه خود و مسیر روشن شهادت کرده است.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: امروز حتی دیگر کشور‌های منطقه نیز تحت تاثیر خون شهدای انقلاب اسلامی قرار گرفته و در برابر استکبار جهانی و نظام سلطه با عزم راسخ ایستاده‌اند.

وی در پایان گفت: دشمن باید بداند تا راه شهدا و عشق به شهدا وجود دارد، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و کوچکترین آسیبی به ملت غیور ایران نمی‌تواند وارد کند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها