بدرقه شهدا تا بهشت- ۷/

سردار یزدی: مسئولان باید همسو با مردم در مسیر شهدا گام بردارند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه مردم به شهدا و راه آنان اعتقاد دارند، گفت: مسئولان هم باید همسو با مردم برای انجام بهتر کار‌ها راه شهدا را بروند و به شهدا اقتدا کنند.
کد خبر: ۳۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 13September 2018

مسئولان باید همسو با مردم در مسیر شهدا گام بردارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز با حضور در جمع تشییع‌کنندگان ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شهدا آمده‌اند تا به دشمنان بگویند جوانانی که امروز در کنار پیکر ما هستند، به ما و راه ما اعتقاد دارند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه راه شهیدان افزود: مردم افتخار می‌کنند که در راه و مسیر شهدا حرکت کنند.

سردار یزدی تصریح کرد: این شهدا امروز با حضور خود به دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی این پیام را می‌دهند که پیکر‌های آنان حتی پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، برای مردم ایران مقدس است و مردم ایران آرمان‌های آنان را سرلوحه کار‌ها و امور خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه مردم باید راه شهدا را طی کنند، گفت: مردم به شهدا و راه آنان اعتقاد دارند و مسئولان هم باید همسو با مردم برای انجام بهتر کار‌ها راه شهدا را بروند و به شهدا اقتدا کنند.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار