بدرقه شهدا تا بهشت ۳۰/ جانباز دوران دفاع مقدس:

تخریب روابط ایران و عراق در دستورکار غربی هاست/ وحدت امت اسلامی در خنثی سازی توطئه بیگانگان ضرورت دارد

یکی از حاضرین در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دفاع مقدس گفت: وحدت میان امت اسلامی یکی از عوامل مهم در راستای خنثی سازی فتنه و توطئه‌های آمریکایی‌ها است.
کد خبر: ۳۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ - 13September 2018

تخریب روابط ایران و عراق در دستورکار غربی هاست/ وحدت امت اسلامی در خنثی سازی توطئه بیگانگان ضرورت داردحسن قهرمانی جانباز دوران دفاع مقدس که در مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدسی حضور پیدا کرده در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به مقاومت رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: مقاومت آنها رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود که امروز نیز در جامعه کنونی و در مقابل دشمنی های بیگانگان کاربرد اساسی دارد.

قهرمانی با بیان اینکه تمام رزمندگانی که در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، از آمریکا تنفر داشتند، افزود: اینکه برخی مسوولان سعی بر برقراری رابطه با این کشور دارند و کاهش مشکلات اقتصادی مردم را در تعامل با آمریکا می بینند، گناه نابخشودنی است که باعث رنجش دل شهدا و خانواده های معزز این عزیزان شده است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت نظامی کشورمان گفت: برای افزایش توان دفاعی کشورمان هرچه تلاش و هزینه کنیم ارزشمند است؛ چراکه امنیت و آسایش مردم ما در گرو مقاومت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان است.

قهرمانی همچنین با اشاره به حوادث رخ داده در شهر بصره تصریح کرد: قطعا طراحان چنین اقداماتی غربی ها هستند، آنها میخواهند با بدبین کردن مردم ما نسبت به برادران دینی مان در عرق و یا بالعکس وحدت میان 2 کشور را مورد هدف قرار بگیرند و از حضور گسترده مردم ما در مراسم پیاده روی اربعین جلوگیری کنند.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان تراز اول امت اسلامی عدم بصیرت و جهل است، گفت: نباید بدون آگاهی و تنها از روی تعصب بیجا در مورد چنین حوادثی اظهار نظر و تصمیم گیری کنیم؛ لذا دشمن از واکنش های غیر متعارف مردم ما نسبت به ملت عراق احساس شادمانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار