مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید یک هیأت عزاداری پویا داشته باشند

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: انتظار داریم که هر دستگاه اجرایی در این ایام یک هیأت عزاداری پویا داشته باشد و مدیران استانی و شهرستانی در ویژه‌برنامه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ - 15September 2018

فعالیت 1200 هیات مذهبی محرم در بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ایام محرم ۷۰۰ مداح اهل بیت (ع) در سوگ و عزاداری امام حسین (ع) در بوشهر به مداحی می‌پردازند.

وی افزود: در بخش انتظامی و امنیتی تلاش‌های خوبی در حال انجام است و انتظار می‌رود که در ارتباط با مسائل بهداشت مرتبط با آئین‌های ماه محرم، شاهد حضور پررنگ دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر باشیم.

سروستانی تأکید کرد: انتظار داریم هر دستگاه اجرایی در این ایام یک هیأت عزاداری پویا داشته باشد و مدیران استانی و شهرستانی در ویژه برنامه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ۹۰۰ مُبلغ به نقاط مختلف استان بوشهر برای برپایی آئین‌های ویژه ماه محرم اعزام شده‌اند.

سروستانی یادآور شد: توجه به فرائض یومیه و به‌ویژه نماز، راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، تبیین راهکار‌های اقتصاد مقاومتی بر محور شعار سال جاری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی تقویت روحیه وحدت و همدلی از جمله محور فعالیت‌های مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان بوشهر است.

وی ادامه داد: برنامه هماهنگی ستاد مناسبت‌های دینی استان بوشهر نیز تشکیل و سیاست‌های استانی این حوزه تدوین شده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها