مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ عاشورا اراده انسان را نسبت به حق‌گویی قوی می‌کند

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» با بیان این‌که فرهنگ عاشورا اراده انسان را نسبت به حق‌گویی قوی می‌کند، گفت: تنها مسلمانان از امام حسین (ع) درس نگرفته‌اند، بلکه هر جا که بخواهند حق را بشناسند و با باطل مبارزه کنند، از عاشورا درس می‌گیرند.
کد خبر: ۳۰۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 16September 2018

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدحجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) شروع یک جنگ میان حق و باطل بود و تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) و برافراشته شدن پرچم حق، در سراسر جهان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قدرت تشخیص حق از باطل، قدرت انتخاب حق‌ و باطل‌ و نیز قدرت پیمودن مسیر حق، سه موضوع مهمی است که باید در این جنگ مدنظر داشت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سه موضوع از زمان خلقت حضرت آدم (ع) تا به امروز پابرجا بوده است و همیشه حق و باطل در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام جهانبخشی عنوان کرد: اهمیت مسأله عاشورا و این‌که چرا بزرگان و امام راحل همواره بر زنده نگه داشتن عاشورا تأکید داشته‌اند، به‌خاطر نقشی است که عاشورا در مشخص کردن مسیر حق و باطل دارد.

وی با بیان این‌که فرهنگ عاشورا اراده انسان را نسبت به حق‌گویی قوی می‌کند، ابراز کرد: تنها مسلمانان از امام حسین (ع) درس نگرفته‌اند، بلکه هر جا که بخواهند حق را بشناسند و با باطل مبارزه کنند، از عاشورا درس می‌گیرند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نیز از سرور و سالار شهیدان درس ایثار و مقاومت و ازخودگذشتگی در برابر ظلم گرفتند و تا اخرین لحظه عمر خود جنگیدند و پیروز شدند.

حجت‌الاسلام جهابخشی تأکید کرد: امروز پرچم حق در دست حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) خلف صالح حضرت امام راحل (ره) و پرچم باطل در دست دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا در این شرایط باید از فرامین و رهنمود‌های معظم له استفاده و اطاعت کرد تا به بن‌بست نخوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار