دریادار محتاج خبر داد

واگذاری 10 هزار واحد مسکونی به کارکنان ارتش در سال جاری

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش گفت: برنامه ما در سال جاری این است که حدود 10 هزار واحد مسکونی را از طریق «طرح حکمت» به کارکنان ارتش تحویل دهیم.
کد خبر: ۳۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 12October 2014

واگذاری 10 هزار واحد مسکونی به کارکنان ارتش در سال جاری

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «عباس محتاج» مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در مراسم واگذاری 2300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش که صبح امروز در سالن همایش های شهرک مسکونی چیتگر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی این بنیاد ایجاد تسهیلات و کمک به تأمین مسکن برای کارکنان ارتش است.

وی با اشاره به اینکه فعالیتهای بنیاد تعاون ارتش در دو بخش صورت میگیرد، گفت: بخش اول مربوط به معاونت مسکن بنیاد است که عمدتاً در راستای ارائه خدمات مسکن از جمله وام و دیگر تسهیلات و حمایتهای مادی و معنوی جهت اسکان کارکنان زحمتکش ارتش خلاصه میشود.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در همین زمینه افزود: برنامه ما در سال جاری در مجموعه معاونت مسکن این است که حدود 10 هزار واحد مسکونی را از طریق «طرح حکمت» به کارکنان ارتش تحویل دهیم تا بتوانیم بهواسطه ایجاد تسهیلات، این حجم از کارکنان خانواده ارتش را تحت پوشش قرار دهیم.

محتاج ادامه داد: در بخش دیگر مؤسسه مسکنسازان این بنیاد را داریم که با داشتن شرکتهای تابعه در شهرهای مختلف مشغول طراحی و ساخت مسکن برای کارکنان ارتش است.

وی اظهار داشت: سیاست این بنیاد در راستای حمایت از تعاونیها و شرکتهای تابعه در جهت گرایش سرمایهگذاران برای برطرف کردن نیاز متقاضیان در حوزه مسکن است.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش با اشاره به فعالیتهای این بنیاد در سالهای گذشته گفت: این مجموعه در سال 91 تعداد 700 واحد مسکونی و در سال 92 تعداد 1200 واحد را به متقاضیان ارائه کرد و امسال میزان آن را به 2300 واحد افزایش داد که این نشان از تلاش و روند رو به رشد این مجموعه در راستای اسکان کارکنان ارتش است. انتظار داریم که این روند رو به رشد ادامه یابد.

امیر محتاج در پایان گفت: این ساخت و سازها با بهترین کیفیت و به لحاظ فنی و طراحی تحت نظارت و کنترل دقیقی صورت گرفته و به شکل شایستهای به متقاضیان ارائه میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار