مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دفاع مقدس و راهیان نور متعلق به هیچ جناح‌ سیاسی نیست

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» با بیان این‌که در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور نباید هیچ جناحی وارد شود، گفت: راهیان نور برای مردم است و باید در این مسیر بدون کار‌های گروهی و جناحی حرکت کرد.
کد خبر: ۳۰۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 16September 2018

راهیان نور برای مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، با اشاره به سند راهبردی راهیان نور، اظهار داشت: هدف عمده این سند زنده نگه‌داشتن و جلوگیری از تحریف تاریخ، فرهنگ، ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده و ترویج آن از دیگر اهداف مهم سند راهبردی راهیان نور است، گفت: با اتکا به گنجینه عظیم دفاع مقدس و ارائه الگو‌های منطبق با سیره شهدا و فرماندهان، تقویت بصیرت انقلابی و استکبارستیزی و ولایت‌مداری، تحکیم پیوند میان مردم و نیرو‌های مسلح را می‌توان به‌دست آورد.

ناصرپور به معضلات راهیان نور اشاره و تصریح کرد: تضاد و دودستگی در مردم، یکی از معضلاتی است که در بحث راهیان نور در فرهنگ ما وجود دارد.

وی با بیان این‌که در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور نباید هیچ جناحی وارد شود، افزود: راهیان نور برای مردم است و باید در این مسیر بدون کار‌های گروهی و جناحی حرکت کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پایان، به برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در یادمان‌های شهدا اشاره و اظهارداشت: لرستان به‌عنوان خاک‌ریز دوم کشور در دوران دفاع مقدس مطرح است که باید برنامه‌ریزی کنیم خدمات فرهنگی از جمله تشکیل قرارگاه را در راهیان نور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها