ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه اسباب‏‌بازی آغاز شد

ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب‏‌بازی از 26 شهریور 1397 در وب‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 17September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌ پرس، متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه اسباب‌بازی ابتدا باید در وب‏‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی بخش رویدادهای انجمن به نشانی www.irantoyassociation.com ثبت‌نام کنند.

بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، تمامی تولیدکنندگان حوزه اسباب‌بازی که شرایط لازم را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن و مطالعه قوانین و مقررات و مشاهده نقشه کلی نمایشگاه، فرم‌ درخواست و اعلام حضور خود را تکمیل و دست‌آوردهای خود را در این نمایشگاه تخصصی عرضه کنند.

بر همین اساس، تولیدکنندگانی که تمایل به شرکت در این نمایشگاه را دارند باید دارای دست‏کم یک مجوز تولید یا یک گواهی ثبت محصول در شورای نظارت بر اسباب‌بازی و عضو انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران باشند.

بر همین اساس تولیدکنندگانی که شرایط اعلام شده را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به وب سایت این انجمن و مطالعه قوانین و مقررات و مشاهده نقشه کلی نمایشگاه، فرم‌ درخواست و اعلام حضور خود را تکمیل کنند.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و نمایشگاه عرضه‌دست‌آوردهای این حوزه با رویکرد حمایت از تولید ملی با شعار «تمرین زندگی» طی روزهای 26 تا 30 آبان 1397 در تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد توسعه فن‌آوری‏های نرم و هویت‏ساز ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

تولیدکنندگان و علاقه‌مندان در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و چگونگی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، می‌توانند با شماره تلفن 09350808870 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها