فرمانده ناحیه بسیج شهرستان «سمنان» خبر داد؛

بازخوانی عملیات «مرصاد» در شهرستان سمنان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

«محمد امامی» گفت: بازخوانی عملیات «مرصاد» با هدف انتقال مفاهیم ناب فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور شناساندن چهره دشمنان و منافقان در سمنان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 18September 2018

بازخوانی عملیات مرصاد در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمد امامی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان، در نشست با اصحاب رسانه که به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امنیت امروز را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم و باید همه برای تبیین آرمان‌های شهدای تلاش کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس شهرستان سمنان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در حال پیگیری است.

امامی افزود: نواختن زنگ «مهر و مقاومت» در مدرسه شاهد، اعزام نمادین دانش‌آموزان بسیجی به جبهه، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان و اجرای روایت‌گری توسط راویان، روایت‌گری کاروان‌های فرهنگی در مدارس و مساجد، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برنامه شب خاطره با رزمندگان فرهنگی و همایش بسیج ورزشکاران، از برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا می‌شود.

وی در خصوص افتتاح رسمی دفاتر محله اسلامی در شهرستان سمنان در هفته دفاع مقدس، گفت: هشت محله اسلامی در این شهرستان فعال بوده و هفت محله هم در سال جدید با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی به این محلات اضافه خواهد شد.

امامی گفت: بازخوانی عملیات «مرصاد» با هدف انتقال مفاهیم ناب فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور شناساندن چهره دشمنان و منافقان، از برنامه‌های دیگری است که در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی بیان داشت: اجلاسیه شهدای سمنان در روز‌های پنجم و ششم مهرماه همراه با رزمایش، سخنرانی مسئولین و مداحی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها