با حضور سردار کاظمینی

همایش غدیر و کتابت نهج‌البلاغه برگزار شد

همایش «غدیر و کتابت نهج‌البلاغه» صبح امروز با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 13October 2014

همایش غدیر و کتابت نهج‌البلاغه برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، همایش غدیر و کتابت صبح امروز با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ، حجتالاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران، رحیمپور ازغدی و تعدادی از مترجمان قرآن و نهجالبلاغه در حسینیه حضرت زهرا(س) برگزار شد.

سردار کاظمینی طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: باید به مسئله غدیر توجه بیشتری شود و  شیعهی علی(ع) باید این روز را گرامی بدارد.

وی تصریح کرد: حکومت انقلاب اسلامی در این فضای معنوی حاکم، به دنبال فضای معنوی علوی است.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از سیاستهای مهم سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسولالله زمینهسازی جهت نشر فرهنگ قرآنی و آشنایی عموم مردم با متون ائمه(ع) و نوشتههای ایشان است.

 وی افزود: امروز نیز میزبان کسانی هستیم که در این راه در تلاش بوده و هستند و همچنین در این همایش 110 نفر از خوشنویسان ممتاز و عالی خطبهها و جملات قصاری از امیر مؤمنان را با خط خوش خود خواهند نوشت.

در مراسم امروز از خانواده مرحوم سید علینقی فیض الاسلام، خانواده مرحوم استاد محمد دشتی، خانواده شهید محمود شهبازی، استاد حسین استادولی، استاد حسن رحیم پور ازغدی، استاد محمدمهدی علیقی، دکتر رضا رحیمی، مهدی شفیعی پردیسی و ناهید آقامیرزایی که در عرصه ترجمه نهجالبلاغه و تالیف آثار فعالیت داشتند، تقدیر و تشکر شد.

همچنین در این مراسم از 110 خوشنویس که در برنامه امروز گزیدهای از خطبهها و جملات قصار حضرت علی(ع) را کتابت کردند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار