استاندار اصفهان:

دشمن را از تحریم‌هایش پشیمان می‌کنیم

استاندار اصفهان گفت: ما با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و تشکیل بسیج عمومی، پیش خواهیم رفت و دشمن را از تحریم‌هایش پشیمان می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 22September 2018

با تشکیل بسیج عمومی و پیروی از رهبر، دشمن را از تحریم‌هایش پشیمان می‌کنیمبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «محسن مهرعلیزاده» امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران خود را نشان داد و ساخته شد و امروز اتحاد و انسجام و بزرگی ملت مسلمان ایران ناشی از مقاومت و ایستادگی است. 

وی با اشاره به افتخارآفرینی رزمندگان، آزادگان و شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: درس بزرگ دفاع مقدس این است که مولّد توان مضاعف برای مقاومت در برابر استکبار جهانی بود و ما توانستیم مقابله کنیم و پیروز میدان باشیم.

استاندار اصفهان گفت: امروز همانند 40 سال گذشته عمر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنان ملت ایران، اسلام و ایران عزیز، آماج حملات دشمنان و مورد طمع استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: در پایان شهریور 1359 استکبار جهانی با تحریک صدام از بعد نظامی به این کشور حمله‌ور شد و پس از شکست سخت در 8 سال دفاع مقدس، ناگزیر به ترک مخاصمه شد، آنان در عرصه‌های مختلف، تهدید علیه مردم ایران ایجاد کرده و همواره از طرف مردم سیلی خورده است، اما باز هم، حاکمان آمریکایی در کاخ سفید جنگ دیگری را راه انداخته‌اند؛ البته این بار جنگ نظامی یا شبیخون فرهنگی و تبلیغات سیاسی نیست، بلکه این جنگ در ابعاد اقتصادی و با ریشه سیاسی است.

مهرعلیزاده عنوان کرد: آنان به دنبال ایجاد تحریم به اصطلاح فلج کننده هستند تا نارضایتی مردم را فراهم کنند و میان دولت و نظام فاصله ایجاد کنند، آنان نتوانستند بفهمند که این ملت تا پای جان ایستاده است؛ ملتی که بیش از 230 هزار شهید تقدیم کرده و امروز جایگاه ایران اسلامی را بهتر از گذشته، بالا برده است.

وی با بیان اینکه این ملت صحنه عاشورا را دیده است، گفت: امام حسین (ع) الگوی این ملت است؛ امامی که ذلت نمی‌پذیرد و شهادت را بر ننگ بیعت با یزید ترجیح می‌دهد؛ دشمن چگونه انتظار دارد با فشار نظامی به تنگ بیاییم و تسلیم شویم، درست است که هیچ کس سختی را بر آسانی ترجیح نمی‌دهد، همه به دنبال رفاه و خوشی و شادی و استفاده از نعمت‌های الهی هستند ولی همه این‌ها زمانی ارزش دارد که انسان آزاده باشد و نه به ظالم و مستکبران و آری به حق تعالی گفته باشد.

استاندار اصفهان بیان داشت: دشمنان در سال 1359 هوس کردند برای براندازی نظام به خاک جمهوری اسلامی حمله کنند و با محاسبات خود، فکر کردند پس از 4 روز در تهران خواهند بود، اما امروز در چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی هستیم و جمهوری اسلامی ایران، به راه خود ادامه می‌دهد، امروز علاوه بر تجهیزات نظامی، دانشمندان، کشاورزان، کارگرانی نمونه در سراسر ایران وجود دارند.

وی گفت: ما با تلاش و تکیه به خدا ایستاده‌ایم تا دشمنان بدانند نباید با این ملت بزرگ هرگز در بیفتند، ملت ایران در سراسر تاریخ پر افتخار بوده و هست و امروز به ایمان به خدا، مسلح است، ما از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، فرصت‌هایی خواهیم ساخت که استقلال اقتصادی کاملی را داشته باشیم.

مهرعلیزاده متذکر شد: ما با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و تشکیل بسیج عمومی، پیش خواهیم رفت و دشمن را از تحریم‌هایش پشیمان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها