فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان:

ایمان، توکل به خدا، تلاش و عزم راسخ می‌تواند معادلات نظامی را تغییر دهد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: رزمندگان نشان دادند در معادلات نظامی تنها امکانات و فناوری‌ها تعیین کننده نیست؛ ایمان، توکل به خدا، تلاش و عزم راسخ نیز می‌تواند معادلات نظامی را تغییر دهد.
کد خبر: ۳۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 22September 2018

ایمان، توکل به خدا، تلاش و عزم راسخ می‌تواند معادلات نظامی را تغییر دهدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان امروز در مراسم رژه‌ نیروهای مسلح استان، ۳۱ شهریور ۵۹ را در حافظه ملت ایران فراموش ناشدنی خواند و اظهار داشت: دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین واژه در تاریخ جنگ‌های این مرز و بوم بوده و سمبل رشادت‌ها و ایثار جوانان آذربایجانی است.

وی گفت: رزمندگان نشان دادند در معادلات نظامی تنها امکانات و فناوری‌ها تعیین کننده نیست؛ ایمان، توکل به خدا، تلاش و عزم راسخ نیز می‌تواند معادلات نظامی را تغییر دهد.

‌فرمانده‌ قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی پاسداری از کیان انقلاب اسلامی را عهده‌دار شده و تجاوزات دشمن را دفع و در این راه هزاران شهید و جانباز تقدیم کردند.

وی عنوان کرد: امروز وحدت و تعامل نیروهای مسلح عامل تقویت اعتماد و انسجام ملی و استیصال دشمنان و جبهه ضدانقلاب شده است.

میرزایی با اعلام اینکه آموزش نظامی، اعتقادی و توان عملیاتی بالا هرگونه تهدید را در نطفه نابود خواهد کرد، در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی در ناامن‌ترین منطقه، یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار