بیانیه سازمان سینمایی حوزه هنری در پی حمله کور تروریستی اهواز

سازمان سینمایی حوزه هنری در پی حمله کور تروریستی اهواز بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۳۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 23September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌ پرس، در پی عملیات کور تروریستی علیه مردم بی‌گناه، سربازان و هموطنان عزیزمان در اهواز، سازمان سینمایی حوزه هنری با صدور بیانیه‌ای این جنایت فجیع و ضدانسانی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«در سالروز شهادت امام سجاد(ع) و در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، با اقدام کور جنایتکاران و خفاش صفتان و مزدوران نظام سلطه و کاسه لیسان حکام متحجر منطقه‌ای جمعی از هموطنان عزیزمان در دیار مقاومت و پایداری به شهادت رسیدند.

سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن محکوم مردن این جنایت کثیف و اقدام ضد بشری مزدوران کوردل و استکبار و نظام سلطه همدردی خویش را با ملت غیور ایرانبویژه خانواده‌های معظم شهیدان این فاجعه اعلام می‌دارد.

بر این باوریم ملتی که افتخارش تلمذ در مکتب عاشورا و محرم و تاسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) است از شهادت باکی ندارد و مشتاقانه برای آن آغوش می‌گشاید، آن هم شهادت در شعاع تاریخ کربلا و در ایام جاودانه محرم. اما این کوردلان زبون بدانند که به فرموده امام راحل (ره): ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

این فاجعه تلخ و دردناک یکبار دیگر نشان داد و ثابت کرد که استکبار جهانی در راستای فزون خواهی های خویش صرفا، به بدعهدی و زیرپاگذاشتن معاهدات جهانی و پیمان‌های بین‌المللی بسنده نکرده بلکه برای گسترش دامنه‌های نفوذ و سیطره بر جهان دست به کثیف‌ترین جنایات ضدبشری هم خواهد زد. این جنایت صدای انقلاب اسلامی را در بستر محرم و عاشورا رساتر به گوش جهانیان رساند.»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها