همزمان با هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان؛

«محمدرضا بایرامی» میهمان نشست «معرکه عشق و خون» می‌شود

شصت و ششمین نشست «ترنم قلم»، همراه با جلسه نقد و بررسی کتاب «معرکه‌ی عشق و خون» نوشته مریم بصیری و با حضور محمدرضا بایرامی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 24September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌ پرس، شصت و ششمین نشست «ترنم قلم»، همراه با جلسه نقد و بررسی کتاب «معرکه عشق و خون» نوشته مریم بصیری و با حضور محمد رضا بایرامی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور نویسنده کتاب، مریم بصیری و منتقدین مریم برادران و محمدرضا گودرزی برگزار می‌شود، این رمان معرفی و بررسی شده و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را پیرامون این کتاب از نویسنده و منتقدین بپرسند. هم‌چنین محمدرضا بایرامی نویسنده نام‌آشنای کشور، مهمان ویژه این جلسه خواهد بود و با موضوع ادبیات دفاع مقدس، صحبت خواهد کرد.

مجموعه داستان کوتاه «معرکه عشق و خون»، روایتی متفاوت از روز‌های دفاع مقدس و جنگ ایران و عراق است. این مجموعه مشتمل بر نُه داستان کوتاه است که به ادبیات مقاومت و پایداری می‌پردازد و داستان‌های آن همگی در ارتباط با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است. علاوه بر اینکه داستان‌های کتاب به ادبیات مقاومت اشاره می‌کند، شخصیت‌های کتاب نیز در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی خود این ادبیات را تجربه و با چالش‌های موجود مقابله می‌کنند.

مریم بصیری متولد ۱۳۴۸ و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده سوره است. از سوابق کاری وی می‌توان به سرپرست گروه نمایشی آیاتای از ۱۳۸۵ تاکنون، عضو تحریریه و دبیر سرویس بخش هنر و ادب ماهنامه سراسری پیام زن، مدیر مسئول و مدیر آموزش آموزشگاه سینمایی آفتاب مهر، چاپ بیش از ۴۰۰ مقاله، نقد و گزارش مطبوعاتی در نشریات سراسری، تدریس در دانشگاه و ... اشاره کرد.

این مجموعه داستان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «معرکه عشق و خون» روز سه‌شنبه سوم مهر ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار