رئیس دانشگاه پیام‌نور از خانواده شهید مختاری درخواست کرد

باقی ماندن پیکر شهید مختاری در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به شناسایی و احراز هویت شهید مختاری در این دانشگاه گفت: حضور سه مزار شهید در این دانشگاه قداست و معنویت خاصی را به جمع دانشجویان آورده است.
کد خبر: ۳۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ - 14October 2014

باقی ماندن پیکر شهید مختاری در دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور در حاشیه مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده، شهید عباسعلی بختیاری در سایت مرکزی این دانشگاه گفت: دانشگاه پیامنور مولود و زائیده انقلاب است و شهدای گرانقدری که در این دانشگاه به خاک سپرده شدهاند که اکنون پس از سالها هویت یکی از این عزیزان شناسایی شده است، آنها نقش بسیار ارزندهای را در جهت انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار ایفا میکنند و از زمانی که این شهدای گرانقدر در این دانشگاه به خاک سپرده شدند، فضای معنوی خاصی حاکم شده است.

وی افزود: این دانشگاه افتخار دارد که پذیرای خانواده 40 هزار نفر از ایثارگران در بخشهای مختلف مانند ، کارکنان، اساتید و هیئت علمی باشد و از آنجایی که این دانشگاه به نحوی مرکز ستاد فرماندهی یک میلیون دانشجوی این دانشگاه است؛ امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای این شهدا باشیم و من از خانواده شهید مختاری درخواست میکنم که اجازه دهند پیکر فرزند شهیدشان در این دانشگاه باقی بماند و ما همچنان از حضور معنوی این شهدا بهرهمند شویم.

گفتنی است که صبح امروز سایت مرکزی دانشگاه پیام نور میزبان خانواده شهید عباسعلی(سعید) مختاری بود. شهید مختاری به همراه دو شهید دیگر در سال 87 و مصادف با اربعین حسینی به عنوان شهید گمنام در این دانشگاه تشییع و به خاک سپرده شدند که هویت شهید مختاری پس از 6 سال از تدفین او از طریق آزمایشات DNAشناسایی واحراز هویت شد اما پیکر دو شهید دیگر در این دانشگاه همچنان پنهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار