آغاز ثبت‌نام بخش عمومی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی؛

نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی فراخوان داد

ثبت‌نام بخش عمومی نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی اسباب‏‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‏‌بازی آغاز شده است.
کد خبر: ۳۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 26September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌ پرس، جشنواره ملی اسباب‏‌بازی امسال دارای 2 بخش نمایشگاهی «عمومی» و «تخصصی» در فضاهای جداگانه است که پیشتر فراخوان بخش تخصصی آن اعلام شده بود و اکنون دبیرخانه جشنواره، فراخوان بخش عمومی این رویداد فرهنگی را نیز منتشر کرده است.

بر همین اساس در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‏‌بازی، با تاکید بر کاربردها و کارکردهای گوناگون بازی و اسباب‌بازی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، به بازی‌های مختلفی چون بازی‏های حرکتی و مهارتی، فکری و رومیزی، بومی و محلی پرداخته خواهد شد و والدین، مربیان و معلمان تاثیرات آموزشی و فرهنگی بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها را در ارتقای مهارت‌های مورد نیاز فرزندان و شاگردان خود ملاحظه خواهند کرد.

این نمایشگاه قرار است با همکاری ستاد توسعه فن‌آوری‏‌های نرم و هویت‌‏ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‏ جمهوری و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و با مشارکت فعالان این عرصه و ارایه دهندگان خدمات مرتبط با بازی و اسباب بازی اعم از نهادها و سازمان های دولتی، شرکت ها و موسسات بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارایه ظرفیت‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و درمانی بازی و اسباب‌بازی به‏صورت عملی و عینی به عموم مخاطبان اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان به ویژه والدین و مربیان اعلام شده است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه، معرفی خدمات بازی محور نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در سطح کشور است که به منظور حمایت از خدمات و کالای ایرانی و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر بازی و اسباب‏‌بازی انجام می‏شود و ابعاد ترویجی صنعت اسباب‌بازی را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش تمامی سازمان‏ها و نهادها، شرکت‌ها و موسسه‌ها و سازمان‏های مردم نهاد ارایه دهنده خدماتی چون مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، فضاهای بازی آموزشی، مسابقات و رویدادهای بازی محور و... برای حضور در این نمایشگاه می‏توانند به نشانی www.irantoyassociation.com مراجعه و درخواست ثبت‏نام کنند.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار