فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» سپاه:

درست نیست مردم مشکل داشته باشند و ما فقط به‌دنبال امنیت باشیم

سردار «سید ضیاءالدین حزنی» گفت: درست نیست مردم گرسنه باشند و مشکل داشته باشند و ما فقط به دنبال امنیت باشیم، بلکه باید ضمن برقراری امنیت، به دنبال حل مشکلات هم باشیم.
کد خبر: ۳۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 26September 2018

درست نیست مردم مشکل داشته باشند و ما فقط به دنبال امنیت باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر»، امروز (چهارشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در کنار این‌ها بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌دوستی و مردم‌داری توسط همه رده‌های سپاه پیگیری می‌شود و همه رده‌ها ضمن برنامه‌های ابلاغی باید محرومیت‌زدایی را هم انجام دهند.

وی با بیان این‌که در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: ما به آینده امیدواریم و به دولت کمک می‌کنیم تا این عقب ماندگی در بعضی از بخش‌ها اگر ریشه‌کن نمی‌شود، حداقل کم شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» بیان داشت: طرح‌ها در زمینه‌های مختلف است، ازجمله در خصوص حوزه‌های علمیه به کسری مساجد کمک می‌کنیم تا کم بشود و در بخش مسکن محرومین نیز به کمیته امداد خمینی (ره) کمک می‌شود که البته خراسان جنوبی شامل این بخش نمی‌شود.

سردار حزنی، اولویت اول را استان‌های مرزی، محروم، صعب‌العبور و حساس آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان دانست و افزود: در استان‌های دیگر هم طرح‌های زیادی داریم و پروژه‌های خوبی بناست که افتتاح شود که اولویت اصلی مسئله آب و پروژه‌هایی در این زمینه است.

باید به دنبال حل مشکلات مردم باشیم

وی عنوان کرد: درست نیست مردم گرسنه باشند و مشکل داشته باشند و ما فقط به دنبال امنیت باشیم، بلکه باید ضمن برقراری امنیت، به دنبال حل مشکلات هم باشیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» با بیان این‌که آمادگی داریم برای خانواده‌هایی که معلول دارند خانه رایگان بسازیم، متذکر شد: لازم است دستگاه‌ها پای کار بیایند و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد؛ چراکه هرگاه با سازمان‌ها یکی شویم کار‌های بزرگی می‌توانیم انجام دهیم.

ساخت ۲ شهر‌ در «کردستان» و «سیستان و بلوچستان»

سردار حزنی با اشاره به این‌که نزدیک ۱۲۳ دهستان را با ضریب ۸ و ۹ در کل کشور با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حال ساخت هستیم، گفت: یک شهر شیعه و سنی‌نشین در «کردستان» و یک شهر شیعه و سنی‌نشین در «سیستان و بلوچستان» ساخت آن را از صفر تا صد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شروع کردیم.

وی بیان داشت: امیدواریم هماهنگی‌ها در همه جا راحت باشد کار خیلی سخت نیست، اما هماهنگی‌ها کار‌ها را با سختی مواجه می‌کند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» یادآور شد: برای ما بسیار شیرین است که بهترین بندگان خدا صاحب خانه، راه، آب و رفاه شوند و معتقدیم در موفقیت سپاه همین ارتباط با مردم محروم و ضعیف و مستضعف تأثیرگذار است.

سردار حزنی با بیان این‌که عقب‌ماندگی زیادی داریم و باید کار زیادی انجام شود، گفت: حتی اگر شبانه‌روز هم کار کنیم، باز هم کم است.

وی خاطرنشان کرد: برای هر طرحی که مردم را خوشحال کند از قبل اعلام آمادگی می‌کنیم و هر اداره‌ای که گامی در این راه بردارد عیناً ما هم جلو می‌آییم و کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار