نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌:

محرومیت‌زدایی هم نوعی فعالیت در راستای افزایش امنیت است

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان این‌که کار کردن در زمینه محرومین هم، کار درخصوص امنیت محسوب می‌شود، گفت: اگر مسئولین ما موفق شوند در راستای اجرای آرمان‌های اسلام به تمام افراد جامعه خدمت کنند، خود مردم امنیت را حفظ می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 26September 2018

کار در راستای محرومیت‌زدایی به امنیت کشور کمک می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در دیدار با سردار «حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این‌که سپاه درخصوص امنیت فعالیت می‌کند اقدام بسیار مهم و ارزشمندی است، اما خدمت به محرومین هم، کار درخصوص امنیت محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر مسئولین ما موفق شوند در راستای اجرای آرمان‌های اسلام و دین، به تمام افراد جامعه خدمت کنند، خود مردم امنیت را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، با بیان این‌که باتوجه به آرمان‌های ما، برخی مواردی که مشاهده می‌کنیم ناگوار است، متذکر شد: در طول تاریخ جز برخی موارد استثنایی، شیعه در انزوا بوده است و تجربه حکومتی را نداشته است.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: این نظام که به اسم اسلام برآمده، با آزمون و خطا همراه است، چون تجربه حکومت‌داری نداشته‌ایم، اما دستاورد مهم این است که به نقاط ضعف توجه و رفع کنیم و نقاط قوت را توسعه بخشیم.

وی یادآور شد: یک تجربه در حد یک آزمایش داشتیم که به‌عنوان نهضت خدمت‌رسانی، براساس یک پیشنهاد بود و مراد این بود کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان، همه یک تشکلی پیدا کنند و در این تشکل آگاهی‌ها، امدادرسانی‌ها و مراجعه‌کننده‌های مشترک داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در ۲ سال قبل چنین طرحی پیشنهاد و از آن استقبال شد که به نظر می‌رسید موفق باشد، اما علل شناخته شده‌ای بود که موانعی ایجاد کرد و طرح متوقف شد.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که مردم از خدمات صورت گرفته باید آگاهی داشته باشند، گفت: باید اطلاع‌رسانی‌ها بیشتر شود و کار‌های انجام گرفته به صورت منظم در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها پخش شود که از این کار‌ها مردم به نشاط می‌آیند و روح تازه‌ای به مردم می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن و دشمن‌نما‌ها ممکن است جریاناتی پیش بیاورند که برای مردم ناپسند باشد، اما چون ما در آزمون و خطا هستیم برای ما کاملا قابل پیش‌بینی است و در راستای رسیدن به هدف، لحظه‌ای توقف نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار