معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ما در دوران دفاع مقدس از اروپا هم اسیر داشتیم/ اعتراف نظامی ارتش شوروی سابق به همکاری با صدام

سردار «محمدتقی عصار» با اشاره به اینکه همه دنیای استکبار شامل ۳۷ کشور توسعه‌یافته یا درحال توسعه پشت صدام بودند، گفت: فرانسوی‌ها با هواپیماهای خودشان می‌آمدند و ما را بمباران می‌کردند و ما از اروپا هم اسیر داشتیم.
کد خبر: ۳۱۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ - 27September 2018

ما در دوران دفاع مقدس از اروپا هم اسیر داشتیم/ اعتراف نظامی ارتش شوروی سابق به همکاری با صدامبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدتقی عصار» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم یادواره شهدای شهرستان پردیس، با بیان اینکه عمق استراتژی اقتدار امروز ما دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس در اوج تحریم بودیم و حتی سیم‌خاردار هم به ما نمی‌دادند.

وی با اشاره به اینکه همه دنیای استکبار شامل ۳۷ کشور توسعه‌یافته یا درحال توسعه پشت صدام بودند، افزود: فرانسوی‌ها با هواپیماهای خودشان می‌آمدند و ما را بمباران می‌کردند و ما از اروپا هم اسیر داشتیم.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: یکی از نظامیان بلندپایه ارتش قزاقستان اخیرا اعتراف کرده است که در ارتش شوروی سابق که به‌عنوان قدرت اول نظامی جهان شناخته می‌شد، مسئول مین‌گذاری جبهه میانی جنگ ایران و عراق بوده است.

سردار عصار با اشاره به قرارداد ترکمنچای گفت: امروز ۶ کشور جهان افتخار می‌کنند که با ما مذاکره می‌کنند، درحالی که در گذشته در خاک ایران جلسه می‌گذاشتند و شاه کشور را در این جلسه راه نمی‌دادند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عمق استراتژی دفاع مقدس را شهدا عنوان کرد و بیان داشت: اگر ما در آن دوران موفق شدیم، اصلی‌ترین دلیل آن دفاع جانانه رزمندگان بود و رزمندگان ثابت کردند که دفاع مقدس بر محور آن‌ها موفق شد.

سردار عصار در ادامه، با بیان اینکه یادواره‌های شهدا مفهوم بلندی دارند، گفت: برگزاری این یادواره‌ها سطح یک شهرستان را بالا می‌برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این ۷۰ شهیدی که در شهرستان پردیس وجود دارد می‌توان یک دنیا را متحول کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها