مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفرصادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 28September 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفرصادق (ع) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام منتظرزاده معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۳ با اشاره به دشمنی‌های همیشگی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس عرصه جنگ نظامی بوده است که از آن سربلند بیرون آمدیم و اکنون جنگ اقتصادی است که به حول و قوه الهی آن را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام منتظرزاده به تشییع باشکوه شهدای حمله تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: حضور معنادار و شعار‌های پر محتوایی که در این مراسم توسط مردم سر داده شد، نشانه استواری و بصیرت ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۳ در ادامه به بیان خاطراتی از روز‌های آغازین حمله دشمن بعثی به آبادان و خرمشهر پرداخت و ابراز داشت: اکنون مشاهده می‌شود برخی از افرادی که زمان جنگ به خارج از کشور فرار کردند و پس از جنگ برگشتند، متاسفانه پاره‌ای از مسؤولیت‌های کلیدی را در دست گرفته‌اند در حالی‌که فاقد روحیه انقلابی هستند و برخی از مشکلات امروز مملکت به جهت نداشتن روحیه انقلابی و جهادی این دسته از مدیران است.

وی در پایان به حضور نوجوانان در جبهه خاطرنشان کرد: نوجوانان کم سن و سال دست در شناسنامه می‌بردند تا بتوانند به جبهه بروند و شجاعت و رشادت برخی از آن‌ها انسان را مبهوت می‌کرد و تداوم راه این بزرگ مردان ضامن پیروزی جبهه حق در تاریخ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها