مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت شکبه‌های مجازی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس

«عباس بایرامی» گفت: شبکه‌های مجازی انتقال‌دهنده میلیون‌ها پیام هستند که باید از این ظرفیت در حوزه دفاع مقدس برای عامه مردم بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۳۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 01October 2018

راهیان نور یک فن آوری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از رشت، «عباس بایرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور»، اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این گنج بی‌پایان دفاع مقدس، زمانی در دل‌ها می‌نشیند که در قالب هنر‌هایی همچون فیلم، کتاب، موسیقی، شعر و تله‌تئاتر در متن جامعه ترویج شود.

وی با بیان این‌که جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در گیلان بومی شده است، افزود: باید با نگاه هنر، ارزش‌ها را به فرهنگ تبدیل و در جامعه ماندگار کرد.

بایرامی ادامه داد: این جشنواره یک گام و ریل‌گذاری خوب برای نسل‌های کنونی و آینده کشور است.

وی با بیان این‌که نگاه هنر نگاهی جذاب است، تأکید کرد: شبکه‌های مجازی انتقال‌دهنده میلیون‌ها پیام هستند که باید از این ظرفیت در حوزه دفاع مقدس برای عامه مردم بهره‌برداری کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان این‌که فرصت اندکی برای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت داریم، گفت: رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا، گنجینه‌های اصلی جنگ هستند که بسیاری از این افراد چشم از جهان فرو بستند و فرصت اندکی برای ثبت خاطرات و سلحشوری‌های جنگ باقی مانده است.

وی خواستار همت همه مجموعه‌های فرهنگی برای ثبت خاطرات دفاع مقدس شد و تصریح کرد: زمان کافی برای احصا و کشف این دلاورمردی‌ها وجود ندارد، مگر این‌که همه با هم احساس وظیفه کنیم.

بایرامی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری، راهیان نور را یک فناوری دانسته‌اند، عنوان کرد: تا الان هیچ روشی بهتر از راهیان نور نتوانسته است ارزش‌های دفاع مقدس را به بدنه جامعه بکشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار