اشتری در پاسخ به دفاع پرس عنوان کرد؛

نظارت بر ترافیک شهرها با استفاده از پهپاد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در داخل شهر‌ها برای نظارت بر ترافیک از پهپاد استفاده می‌‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 01October 2018

سردار اشتری: با کسانی که در جاده‌ها راه کامیون‌ها را ببندند شدیداً برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت مخترعین و کشور‌های خارجی برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته و ظرفیت‌های بالایی دارد و امیدوارم همه دستگاه‌های با موضوع امنیتی مرتبط هستند از این نمایشگاه بازدید کنند.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته از تجهیزات به روز در ماموریت‌های خود استفاده کند، گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات در اختیار پلیس تولید داخل هستند و امیدواریم در این عرصه به خودکفایی کامل برسیم.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس با حضور در نقاط مختلف کشور، حافظ نظم و امنیت مردم است، افزود: کسانی که راه کامیون‌هایی که مایحتاج مردم را جابه‌جا می‌کنند، می‌بستند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به هشدار دادستان کل کشور در این زمینه گفت: با کسانی که بخواهند مخل نظم و امنیت در جاده‌ها شوند به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده ناجا در خصوص حادثه اهواز نیز بیان کرد: خوشبختانه رزمندگان اسلام امروز جواب دندان‌شکنی به عاملان این حادثه تروریستی دادند و در روز‌های آتی با اقتدار به آن‌ها حمله‌ور خواهند شد. مردم بدانند که نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی با پنجه فولادی خود برخورد محکمی با تروریست‌ها خواهند داشت.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تحریم‌های آمریکا باعث شده که شرکت‌هایی در این نمایشگاه حضور پیدا نکنند، گفت: آمریکا در منطقه به دنبال این است که اهداف شوم خود را پیاده کند، اما کشور‌هایی که با پلیس ایران در ارتباط هستند در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی در پاسخ به این سوال که چه پاداشی برای نیرو‌هایی که در حادثه اهواز جان مردم را نجات دادند، در نظر گرفته شده است، گفت: پلیس در این حادثه وظیفه ذاتی خود را انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در این حادثه پنج نفر از نیرو‌های ناجا از خودگذشتگی کردند و جان مردم را نجات دادند که از آن‌ها تقدیر شد.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از خارج کشور فشار‌هایی بر بازاریان وارد می‌کنند و آن‌ها را تحریک می‌کنند، گفت: بازاریان مدافع مردم هستند و این عزیزان به دنبال این نیستند که مشکلی پیش بیاید. برخی از خارج کشور در حال تحریک عوامل داخلی هستند و در این راستا چند نفر دستگیر شدند.

وی گفت: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی کسانی که قصد برهم زدن بازار را داشتند و مخل نظم و امنیت در حوزه اقتصادی بودند، نیروی انتظامی بوده است که در این زمینه تعدادی دستگیر شدند و دادگاه آن‌ها برگزار شد و امیدواریم شدیدترین برخورد‌ها با آن‌ها انجام شود.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر استفاده از پهپاد‌ برای برقراری نظم و امنیت در کشور گفت: امروز ناجا در مرز‌های کشور و برای رصد هوایی از پهپاد‌ استفاده می‌کند. همچنین در داخل شهر‌ها برای نظارت بر ترافیک از پهپاد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها