فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری 260 عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 260 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ - 02October 2018

برگزاری 260 عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار «غلامزاده» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولین و چشم و گوش شنوای آنان هستند.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز جنگ اقتصادی را در جامعه مشاهده می‌کنیم تنها هدف دشمن ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: گوشمالی نخست به استکبار زده شد و نشان داده شد که استقامت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از این موارد است و هیچکس نمی تواند اختلالی در آن ایجاد کند.

این مسئول با بیان اینکه  13 تا 19 مهر به عنوان هفته ناجا انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» کار خود را آغاز خواهد نمود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اهالی رسانه عاملان ایجاد امنیت روانی در جامعه و بازوان نیروی انتظامی هستند.

سردار غلامزاده عنوان کرد: هدف از برگزاری نیروی انتظامی گزارش عملکردی از فعالیت یک‌ساله خود به مردم عزیز خود داشته باشیم و برنامه‌های آتی اعلام خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از مردم و مسولان انتظاراتی دارد گفت: با جامعه عمل پوشیدن به این انتظارات قطعا عملکرد ما بیش از پیش خواهد شد.

وی بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از حوزه فعالیت نیروی انتظامی است گفت: در سال گذشته 15 گروه سرقت منهدم  شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری 260 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سراسر استان برگزار خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: شرکت در نماز جمعه، سخنرانی پیش از نماز جمعه‌، برپایی چادرهای خدمات بهداشتی در میعادگاه‌های نماز جمعه، حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان، برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده شهدا، کارکنان ساعی و تلاشگر، جانبازان‌، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان استان، حضور پلیس‌های تخصصی در مدارس و مساجد، حضور فرماندهان و پلیس های تخصصی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان در مناطق مختلف استان، تجلیل از رانندگان قانونمند و‌... از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار