بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس:

حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها سیلی محکمی به دشمنان ملت بود

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اقدام قاطع و به موقع و کوبنده حمله موشکی و پهپاد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست‌های سیلی محکمی به دشمنان این ملت بود.
کد خبر: ۳۱۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 03October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای در واکنش به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها اعلام کرد: اقدام قاطع و به موقع و کوبنده حمله موشکی و پهپاد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست‌های خون خوار حلقه به گوش و اربابان مستکبر آمریکایی صهیونیستی آنان در سوریه چنان سیلی محکمی به دشمنان این ملت بود که تا ابدالدهر سرخی چهره و سیاهی پیشانیشان رنگ و لعاب دیگری نخواهد گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«اقدام قاطع و به موقع و کوبنده حمله موشکی و پهپاد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست‌های خون خوار حلقه به گوش و اربابان مستکبر آمریکایی صهیونیستی آنان در سوریه چنان سیلی محکمی به دشمنان این ملت بود که تا ابدالدهر سرخی چهره و سیاهی پیشانیشان رنگ و لعاب دیگری نخواهد گرفت.

حمله تروریستی اهواز نشان از شدت ضعف و درماندگی دشمنانی است که از روز اول انقلاب سعی در تغییر دیدگاه ملت نجیب و با عظمت ایران نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته‌اند، اما این زور گویان و جیره خوارانشان باید بدانند کور خوانده‌اند. حاشا که از ارادت این ملت به نظام و رهبری ذره‌ای کم شود. پیام ما به آنان همان جمله ایست که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند:"دوران بزن و در رو تمام شده و اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید. "

بی شک بار دیگر مزدوران منظقه‌ای آمریکای جنایتکار همان سعودی‌ها و کشور‌های حاشیه نشین خلیج تا همیشه فارس که حتی تاب ضرب شست موشک‌های میان برد جمهوری اسلامی را هم ندارند آنچنان از شدت خشم به خود پیچیده‌اند که عملیات‌های روانی بی ثمر خود را با عصبانیت تمام به پیش می‌برند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس ضمن قدردانی از این اقدام غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنجر پولادین خود را با موشک‌های پیشرفته در قلب متجاوزان به امنیت ملی و تمامیت ارضی این ملت فرو خواهد کرد و لحظه‌ای دست از آرمان‌های پیر خمین بر نخواهد کشید.»

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها