رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان بوشهر برگزار شد

مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج «سپاهیان محمد رسول‌ الله 2» با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان در ورزشگاه شهید «بهشتی» بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 04October 2018

رزمایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان بوشهر برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در رزمایش بسیج «سپاهیان محمد رسول‌الله 2» در ورزشگاه شهید «بهشتی» بوشهر اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج «سپاهیان محمد رسول‌الله 2» 18 شهریورماه در شهرستان‌ها برگزار شده بود.

رزمجو با اشاره به اینکه امروز اردوکشی نیروها از شهرستان‌ها به مرکز استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این رزمایش اقشار مختلف مردم حضور دارند و گردان‌های سازمان‌یافته به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی حضور ۲۰ هزار نفر بسیجی در این رزمایش را افتخاری بزرگ دانست و گفت: همزمان با این رزمایش، یک رزمایش ۱۰۰ هزار نفری نیز در ورزشگاه «آزادی» با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به اهمیت حفظ آمادگی نیروهای بسیجی اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین رزمایش‌هایی علاوه بر نمایش اقتدار نیروها، به ایجاد هماهنگی و افزایش توانمندی نیروها کمک می‌کند.

در این رزمایش مقامات کشوری و لشکری استان بوشهر، ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی، شورای تامین، خانواده‌های شهدا و مردم شهیدپرور استان بوشهر حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها