عکس/ نقاشی دیجیتال شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی»

یکی از هنرمندان جوان کشورمان نقاشی دیجیتالی از شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» منتشر کرد.
کد خبر: ۳۱۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 06October 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مرتضی شهریاری» هنرمند کشورمان نقاشی دیجیتالی از شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» فرمانده گردان عمار تیپ فاطمیون و فرمانده اتحادیه تاسیسات و مکانیک مشهد را منتشر کرد.

این هنرمند جوان که فعالیت هنری خود را به صورت خودجوش و آتش به اختیار آغاز کرده، تاکنون تصاویر زیادی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را نقاشی کرده که سال گذشته در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نمایش درآمد.

عکس/ نقاشی دیجیتال شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی»

برای دانلود تصویر با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

شهید مرتضی عطایی فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون و فرمانده پایگاه اتحادیه تاسیسات و مکانیک مشهد به عنوان شهید شاخص سال 96 تعیین شد.

عطایی چهارم اسفند ماه سال 1355 در شهر مشهد مقدس به دنیا آمد. او در 23 سالگی ازدواج کرد. با شروع شدن درگیری‌ها در سوریه، مرتضی عطایی در قالب کاروان فاطمیون به دفاع از حریم اهل بیت (ع) پرداخت.

رشادت‌های ایشان در درگیری‌های تل قرین، تدمر، دیرالعدس، بصرالحریر، القراصی و خان‌طومان موجب شد تا وی به عنوان جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون انتخاب شود.

عطایی پس از رشادت‌های فراوان و چند بار مجروحیت‌های گوناگون، در 21 شهریور ماه سال 1395 و همزمان با روز عرفه در منطقه لاذقیه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار