عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس ادعا کرد؛

مخالفت ستاد کل نیرو‌های مسلح با تصویب FATF

محمدابراهیم رضایی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز که با حضور مسوولان دولتی برگزار شده بود، گفت: نماینده ستاد کل در جلسه صبح مخالفت خود که در واقع مواضع ستاد کل بود را بیان کردند.
کد خبر: ۳۱۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 07October 2018

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به کینه غربی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی اظهار داشت: با تمام بدعهدی‌ها و دشمنی‌هایی که غربی‌ها و به خصوص آمریکا در حق ملت و کشور ما روا داشته، نمی‌دانم چرا هنوز هم برخی مسوولان به وعده‌های آن‌ها اعتماد می‌کنند؟!

این نماینده خانه ملت با اشاره به برجام و عملکرد غیرقانونی آمریکا در این توافق افزود: هیچ ضمانتی وجود ندارد که ما با پیوستن به FATF متحمل خساراتی شویم که با عضویت در قالب قراردادی همچون برجام متحمل شدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تنها راه برون‌رفت از مشکلات جاری کشور و بهبود و ارتقا در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و از همه مهمتر اقتصادی را در داخل کشور و در گرو تلاش همه جانبه مسوولان دانست و گفت: پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی چیزی جز 2 دستی تقدیم کردن استقلال و عزت خود به غربی‌ها نیست.

رضایی با اشاره به جلسه غیرعلنی کمیسیون متبوعش با مسوولان دولتی که صبح امروز برگزار شده بود، تصریح کرد: نماینده‌ای که از سوی ستادکل نیرو‌های در جلسه صبح حضور داشت مخالفت ستاد در خصوص پیوستن به FATF را اعلام کرد. ستادکل نیرو‌های مسلح به عنوان نماد اقتدار، صلابت و قدرت جمهوری اسلامی عضویت در این کنوانسیون را در جهت حفظ امنیت، استقلال و کرامت انسانی نمیداند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار