برگزاری نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های زنان در دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ - 08October 2018

برگزاری نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، جلسه شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز با حضور مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های زنان در دفاع مقدس در دفتر مشاور امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست نقش زنان را در پیدایش انقلاب، سربلندی دوران دفاع مقدس و در مقطع کنونی ایران اسلامی، مثبت ارزیابی کرد و آنها را پشتوانه و سرمایه ملی و معنوی انقلاب و دیگر حرکت‌های فرهنگی دانست.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای راهبردی زنان در استانها افزود: باید خاطرات ارزشمند زنان منتشر شود تا نسل جوان در جریان ایثار و فداکاری این قشر از فعالین جامعه قرار گیرند و با پی بردن به اصل موضوع، با واقعیت‌های دوران جنگ آشنا شوند.

در این جلسه سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان در دفاع مقدس پرداخته و سایر اعضا نیز به بیان دیدگاه ها و عملکرد دستگاه خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار