سردار اشتری خبر داد:

تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان اسیدپاش‌های اصفهانی

جانشین فرمانده ناجا از تلاش پلیس برای دستگیری متهمان 4 مورد اسیدپاشی در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ - 18October 2014

تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان اسیدپاش‌های اصفهانی

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس سردار حسین اشتری جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم افتاحیه سیزدهیمن نمایشگاه "ایرتاس" در جمع خبرنگاران در خصوص اسیدپاشی هایی که در استان اصفهان صورت گرفته گفت: 4 مورد در اصفهان داشتیم که با توجه به اطلاعات اولیه که در اختیار پلیس قرار گرفت امیدواریم با تلاش همکارانمان افراد مورد نظر دستگیر شوند. افرادی که مورد هدف قرار گرفته اند متعلق به مجموعه خاصی نیستند و  افراد مختلفی در این امر مورد هدف قرار گرفته اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ناامنی های موجود در مرزها پاسخ داد: عده ای از اشرار هستند که در مرزهای کشورهای همسایه از بی مسوولیتی این کشورها استفاده می کنند و دست به شرارت می زنند. با اقدامات خوبی که صورت گرفته این دستگیری ها نشانه اقتدار پلیس است.

وی در خصوص اهداف نمایشگاه ایرتاس گفت: تبادل اطلاعات و تجربیات، ثبت اختراعات در حوزه پلیسی و ایمنی در این نمایشگاه رشد چشمگیری داشته و حدود 12 درصد غرفه داران خارجی ما اضافه شده اند که با این روند شاهد موفقیت های خوبی در سال های آینده خواهیم بود.

سردار اشتری تصریح کرد: مجرمین راهی را پیدا می کنند برای دور زدن جرم و قانون و ما سعی مان بر این است که جلوی این کار گرفته شود و این تجهیزات ما را در پیگیری مجرمین و پیشگیری از جرم بسیار یاری می کنند برای مثال تجهیراتی مانند چهره نگاری، دی ان ای نشانه همین پیشرفت ها ست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار