سردار هاشمی‌دانا در جلسه هم‌اندیشی با فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امروز باید نیروی انتظامی نقش همراهی و همیاری با مردم را بهتر نشان دهد/ خبرگزاری دفاع مقدس آماده معرفی شهدای ناجاست

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس گفت: امروز باید پلیس نقش همراهی، همکاری و همیاری خود را به مردم نشان دهد و باید نشان دهد که همواره در کنار مردم است.
کد خبر: ۳۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 08October 2018

امروز باید نیروی انتظامی نقش همراهی و همیاری با مردم را بهتر نشان دهد/ خبرگزاری دفاع مقدس آماده معرفی شهدای ناجا استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار مجید هاشمی دانا مدیر عامل خبرگزاری دفاع مقدس در جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل خبرگزاری‌ها با فرمانده انتظامی تهران بزرگ با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حسین همدانی، شهید نادر مهدوی و تبریک هفته ناجا اظهار داشت: به طور معمول در ستاد کل نیروهای مسلح برای یگان‌های موجود کشور وظایفی مشخص شده است، ارتش مسوول حفاظت مرزها، سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ناجا مسئول امنیت کشور است.

وی ادامه داد: در حوزه مسوولیتی ناجا ابعاد مختلفی وجود دارد و ناجا مسوول برقراری امنیت در مرزها، شهرها و جاده‌ها است و این گستردگی فعالیت زیادی را می‌طلبد.

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه همیشه سرپنجه برخورد با ناهنجاری‌های جامعه با ناجا بوده است، گفت: پلیس امروز باید نقش خود در ابعاد مختلف را بهتر تشریح کند.

وی افزود: امروز باید پلیس نقش همراهی، همکاری و همیاری خود را به مردم نشان دهد و باید نشان دهد که همواره در کنار مردم است.

سردار هاشمی دانا با اشاره به اینکه آموزش در حوزه پیشگیری بسیار مهم است، گفت: پیشگیری می‌تواند نقش مهمی در کاهش تخلفات داشته و افزایش آگاهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز کشور به شدت نیازمند حس امینت است، خاطرنشان کرد: امروز اگر خیلی از مسائل را از ابتدا تذکر دهیم می‌توانیم جلوگیری خیلی از مسائل باشیم و هزینه کمتری برای پلیس داشته باشد.

سردار هاشمی دانا با اشاره به فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در بخش اجتماعی گفت: خوشبختانه امروز ارتباط موثری بین پلیس و خبرگزاری دفاع مقدس وجود دارد.

وی ادامه داد: خبرگزاری دفاع مقدس آمادگی دارد شهدای ناجا را همچون شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم به مردم معرفی کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار