سخنگوی کمیسیون اقتصادی در جلسه علنی مجلس:

مشکلات و نارضایتی صنف کامیون دار‌ها را سیاسی نکنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید با دیدگاه سیاسی به مشکلات و اعتراضات صنف کامیون‌دار‌ها نگاه کنیم، گفت: چرا برای رفع نارضایتی این قشر از جامعه تلاش جدی نمی‌کنیم؟
کد خبر: ۳۱۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 10October 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 18 مهرماه) با اشاره به مشکلات صنف کامیون‌داران اظهار داشت: رانندگان یکی از صبورترین اقشار جامعه هستند، اما مدت طولانی است که آن‌ها با مشکلاتی دست به گریبان هستند و کسی توجه چندانی به دغدغه‌های آن‌ها نمی‌کند.

این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه در هنگام سختی‌ها و در دوران جنگ تحمیلی کامیون‌داران و رانندگان از هیچ تلاشی برای کمک به رزمندگان دریغ نکردند، گفت: انصاف نیست امروز که در امنیت و آسایش هستیم برای کم شدن مشکلات آن‌ها تلاش نکنیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید با دیدگاه سیاسی به مشکلات و اعتراضات صنف کامیون‌داران نگاه کنیم، تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده‌ای از کمیسیون اقتصادی بار‌ها در جلسات متعددی که برای رسیدگی به امور این صنف تشکیل شد، حضور پیدا کردم و متوجه شدم کمتر مسوولی به نیاز‌های صنف کامیون‌داران توجه می‌کند.

سعیدی افزود: ما هنوز نمی‌دانیم مسوول مستقیم رسیدگی به امور کامیون‌داران در دولت کیست؟ چرا که وزارتخانه‌های مختلف، چون راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و وزارت کشور مسوولیت‌ها را به هم پاس می‌دهند و از زیر بار حل این مشکل شانه خالی می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار