در اولین قسمت از سری جدید «دست خط»؛

آذری جهرمی از تجربه حضور یک جوان بر مسند وزارت می‌گوید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه این هفته «دست خط» از ناگفته‌های حضور خود در وزارت ارتباطات و موضوع فلیترینگ سخن می‌گوید.
کد خبر: ۳۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ - 10October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کنداکتور شبکه پنج سیما از این هفته جمعه‌ها ساعت ۱۷ فصل جدید برنامه «دست خط» را در خود جای داده است که میزبان شخصیت‌های برجسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است و در نخستین برنامه نیز «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میهمان این برنامه خواهد بود.

جوان‌ترین عضو کابینه این هفته از چگونگی انتخابش به وزارت، چرایی جواب ندادن فیلترینگ، دیدارش با پاول دوروف مدیر تلگرام در تهران، آینده شبکه‌های اجتماعی بومی، شایعه استعفایش در زمان فیلتر تلگرام و شرایط اقتصادی کشور می‌گوید.

تکرار برنامه «دست خط» نیز شنبه‌ها ساعت ۱۴ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

«دست خط» تا کنون با ۶۵ نفر از شخصیت‌های کشور درباره مسائل روز کشور و فراز و نشیب‌های چهل سال گذشته و نیز خانواده آن‌ها گفتگو کرده است و یکی از برنامه‌هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.

«دست خط» به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمدحسین رنجبران، مدیر تولیدی محمدرضا قنادان زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرضا منزوی تولید می‌شود.

تیتراژ پایانی فصل جدید این برنامه با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها