اجرای تئاتر خیابانی "دوربین انقلاب " با حرکت و موسیقی

امیدوارم که تا پایان جشنواره کار برگزاری دست بچه های تئاتر باقی بماند و هیچ مساله ای روی برگزاری جشنواره تاثیر نامطلوب نگذارد .
کد خبر: ۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ - 04June 2013

اجرای تئاتر خیابانی

اسماعیل صرامی نویسنده و کارگردان "دوربین انقلاب" در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: "دوربین انقلاب" یک نمایش خیابانی بدون کلام است که در مدت سی دقیقه سی قسمت از مهمترین بخشهای انقلاب را روایت می کند. فرارشاه، قیام پانزده خرداد، ورود امام به ایران و فوت امام بخشهایی ازسی موضوع " دوربین انقلاب " هستند. این کار فقط با حرکت و موسیقی انجام می شود و برای بیان هر کدام از قسمتها سی الی چهل ثانیه درنظر گرفته شده است. " دوربین انقلاب" در جشنواره 15 خرداد پذیرفته شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده ما از روز چهارشنبه به مدت سه روز در ورامین، پیشوا و حرم مطهر حضرت امام (ره) اجرا خواهیم داشت .

نویسنده و کارگردان "بازی شطرنج" افزود: علیرضا آقایی، ابوالفضل مرتضوی، محمد حاجیان، رضا ملکیو زهرا صرامی دوستانی هستند که زحمت بازیگری این کار را برعهده گرفتند و مسعود تمنایی زحمت آهنگسازی این کار را پذیرفته است. ما برای این که بتوانیم کار خوبی ارائه بدهیم شش ماه مداوم تمرین کردیم و دراین تمرینات دوستان بازیگرزحمت بسیارزیادی کشیدند.

نویسنده و کارگردان " زیر پلک انتظار" تصریح کرد: به نظرم جشنواره پانزده خرداد جشنواره آینده داری است و جشنواره ای است که می تواند درآینده تحولات بسیار مثبتی را درتئاتر خیابانی ایجاد کند. تا آنجا که اطلاع دارم کار برگزاری جشنواره برعهده بچه های تئاتر خیابانی گذاشته شده وهمه چیز بسیار خوب و حرفه ای پیش می رود. امیدوارم که تا پایان جشنواره کار برگزاری دست بچه های تئاتر باقی بماند و هیچ مساله ای روی برگزاری جشنواره تاثیر نامطلوب نگذارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار