با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر شهید «محمدطاها اقدامی» در اهواز

تمبر یادبود «محمدطاها اقدامی» کودک شهید حادثه تروریستی اهواز، امروز (چهارشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ - 10October 2018

رونمایی از تمبر شهید معصوم حادثه تروریستی در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «وحید کیانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خوزستان در آیین رونمایی از تمبر شهید «محمدطا‌ها اقدامی» که در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به این‌که هفته ملی کودک در خوزستان با محوریت شهید حادثه تروریستی رژه اهواز در حال برگزاری است، اظهار داشت: رونمایی از تمبر شهید چهار ساله حادثه کور تروریستی رژه اهواز، با مشارکت اداره‌کل پست استان خوزستان و همراهی اداره‌کل بنیاد شهید و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفت.

وی افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک در ۶۲ مرکز سیار روستایی و ثابت شهری به مدت یک هفته از ۱۴ مهرماه آغاز شده و همه روزه بچه‌های خوزستانی می‌توانند با حضور در مراکز به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بپردازند.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین استان خوزستان حضور داشتند، آیت‌الله سید «محمد علی موسوی جزایری» نماینده، ولی فقیه در استان و آیت‌الله «محسن حیدری» عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی کوتاه به نقش فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است پرداختند و شهید اقدامی را نمونه مظلومیت ملت ایران برشمردند.

در حادثه حمله ترویستی به آیین رژه نیرو‌های مسلح اهواز در ۳۱ شهریورماه سال جاری، ۲۴ نفر از جمله «محمد طا‌ها اقدامی» کودک چهار ساله شهید، و حدود ۶۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار