اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در «بیجار» برگزار شد

اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در «بیجار» برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ - 15October 2018

اجلاسیه نهایی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در بیجار برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «علی مرادی» امام جمعه بیجار امروز (دوشنبه) در مراسم اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: صلابت و اقتدار رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی، دلهره را در دل دشمنان نظام انداخته بود و اجازه ورود گروهک‌های ضدانقلاب را به این خطه نداد.

وی گفت: سردار «محمد حسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان و سردار «بهرام حسینی مطلق» فرمانده دانشگاه دافوس سپاه، از افتخارات دیار گروس و نیروی‌های با صلابت دوران بعد از جنگ هستند.

امام جمعه بیجار با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، تصریح کرد: اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت ساخت المان‌های شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان، برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف، برگزاری شب شعر مقاومت از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در طول ۶ ماهه گذشته است.

وی اضافه کرد: توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی به نام ۴۵۰ شهید شهرستان «بیجار» بین محرومین منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان بود.

حجت‌الاسلام مرادی افزود: شهدا هیچ احتیاجی به برگزاری یادواره‌های شهدا و چنین برنامه‌هایی ندارند، بلکه این ما هستیم که برای آرامش روحی خود و کمک از شهدا به این یادواره‌ها احتیاج داریم.

امام جمعه «بیجار» خاطرنشان کرد: اعزام ۱۳ نفر از دانش‌آموزان به خط مقدم جبهه که تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند و تعدادی هم آزاده و اکنون در بین ما هستند، سند افتخار شهرستان «بیجار» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار