روحانی در دیدار سفیر جدید بوسنی و هرزگوین:

تهران آماده گسترش روابط با سارایوو است

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه توسعه روابط و همکاری‌ها با بوسنی برای ایران همواره حائز اهمیت است، گفت: تهران آماده گسترش روابط خود با سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی است.
کد خبر: ۳۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 16October 2018

تهران آماده گسترش روابط با سارایوو استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه 24 مهرماه) هنگام دریافت استوارنامه «سمیر ولاجیچ» سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران، اظهار داشت: توسعه روابط و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با بوسنی و هرزگوین همواره برای ایران حائز اهمیت است و تهران آماده گسترش روابط و همکاری‌های خود با سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی است.

روحانی با اشاره به مناسبات تاریخی و دوستانه میان دو ملت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوسنی و هرزگوین بوده و امروز خوشحالیم که در این کشور امنیت و آرامش برقرار است و همه اقوام در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بوسنی و هرزگوین جایگاه ویژه‌ای در میان ملت ایران داراست، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در راستای توسعه و تقویت روابط و همکاری‌های همه جانبه تهران - سارایوو استفاده کنیم.

«سمیر ولاجیچ» سفیر بوسنی و هرزگوین ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان و ابراز خرسندی از حضور در ایران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم بوسنی و هرزگوین در شرایط گوناگون سخت و دشوار، بر تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات کشورش با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون بویژه تجاری و اقتصادی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار