فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دشمن آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد

سردار «علی رزمجو» گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی توطئه‌ها و برنامه‌های زیادی طراحی کرده و می‌کند، ولی با توجه به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۳۱۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 17October 2018

دشمن آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهد بردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست تجلیل از بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی توطئه‌ها و برنامه‌های زیادی طراحی کرده و می‌کند، ولی با توجه به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب آرزوی شکست انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد.

وی گفت: ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان و بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان، یکی از هدف‌های استکبار جهانی است که باید در این مسیر هوشمندانه گام برداشت.

سردار رزمجو با بیان این‌که رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ها و تحلیل‌های خود، تابستان گذشته را تابستان سخت و شرایط دشواری را برای کشور پیش‌بینی می‌کرد در صورتی که این چنین نبود، خاطرنشان کرد: در گرم‌ترین روز‌های سال بسیجیان غیور ایران با برگزاری رزمایش «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» پاسخ محکمی به دشمن دادند و ثابت کردند مردم ایران همواره برای دفاع از نظام و ارزش‌ها آماده و هر جا لازم باشد در صحنه حاضر هستند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: هرچند در برخی موضوع‌ها شاهد ک‌کاری و ریزش هستیم، ولی در بیشتر بخش‌ها شکوفایی و پیشرفت چشمگیر داشته‌ایم و این بیان‌گر حرکت به سمت جلو، پویایی انقلاب و رشد همه‌جانبه آن است.

سردار رزمجو خطاب به بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خاطرنشان کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی در احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است و در صورت کم‌کاری مساله فضای مجازی پیش می‌آید که امنیت ملی را دچار آسیب می‌کند و در آن زمان کار از پیشگیری نیز می‌گذرد.

وی با برشمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب مردم و مسئولان را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی گوشزد می‌کند که لازمه آن اقدام انقلابی و موثر در برخورد با ناهنجاری‌ها و شبیخون فرهنگی است که در برخی موضوع آن طور که باید عمل نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها