مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر خبر داد؛

برگزاری شب خاطره با حضور رزمندگان عملیات والفجر 4 در بهنمیر

«سیدحسن رمضانیان عربی» از برگزاری شب خاطره با حضور رزمندگان عملیات والفجر 4 خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 18October 2018

«سیدحسن رمضانیان عربی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بهنمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، از برگزاری مراسم «عصر خاطره دفاع مقدس» با موضوع عملیات والفجر 4 خبر داد و اظهار داشت: این مراسم شامگاه شنبه 28 مهر ماه با حضور رزمندگان این عملیات و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مکان دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم همزمان با سالگرد شهدای عملیات والفجر 4 برگزار می شود، افزود: در این مراسم «یوسفعلی اصغرنژاد» دبیر انجمن راویان سپاه ناحیه بابلسر به روایتگری می پردازد.

رمضانیان عربی به اقدامات و فعالیت های این دفتر در شش ماه اول سال 97 اشاره کرد و گفت: ارتباط، سرکشی و روایتگری در 11 مدرسه بهنمیر، یکی از برنامه های ما بود که در این طرح از 150 دانش آموز نخبه نیز تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت پایگاه های بسیج، خانواده های شهدا و خیرین صورت گرفت، اظهار کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به دانش آموزان نخبه و مدارس صورت گرفت.

رمضانیان با اشاره به تأثیرپذیری دانش آموزان از نمایشگاه «جلوه های نور» که در این مرکز دایر شده است، گفت: در این راستا هفت تن از دانش آموزان با حجاب شده و جشن حجاب را در مدرسه «سعید تیرگر» برگزار کردیم.

وی در ادامه با عنوان اینکه یکی از طرح های این مرکز حمایت از دانش آموزان مشروط بود، گفت: در این راستا دفتر حفظ آثار بهنمیر حلقه وصلی شد تا هفت تن از دانش آموزان مشروطی مدرسه عفت به کلاس درس برگردند و امتحانات را با موفقیت طی کنند و مورد تشویق این مرکز در حضور نماینده آموزش و پرورش قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار