سردار فدوی:

ماندن پای انقلاب پیام اصلی شهدا است/ انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: پیام اصلی شهدا این است که به هر میزان توان دارید شش دانگ پای انقلاب بمانید و بقیه‌­اش را به خداوند بسپارید که اگر اینطور شد پیروز خواهید بود.
کد خبر: ۳۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 18October 2018

ماندن پای کار انقلاب، پیام اصلی شهدا است/ انقلاب اسلامی در اوج قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار سرتیپ پاسدار شهید «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه «سلمان»، مراسم بزرگداشتی با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوب‌علی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع)، سردار سرتیپ پاسدار «قدرت الله منصوری» فرمانده قرارگاه ثامن­الائمه(ع) نزسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی، جمعی از کارکنان نیروهای مسلح، یادگاران دفاع مقدس، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم امروز (پنجشنبه) در حسینیه شهدای بهشت رضا مشهد برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا اظهار داشت: شهدا در طول حیات انقلاب اسلامی تحت نظر امامین انقلاب اسلامی، در سال 1397 ما را به جایگاهی رساندند که هیچ کس تصور نمی­‌کرد بعد از 40 سال دشمنی که بعد از دشمنی با پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار، در تاریخ هیچ دشمنی به میزان دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی نبوده، به این جایگاه دست پیدا کنیم.

وی افزود: ابرقدرت­‌های عالم سردمداران این دشمنی بودند و همه کسانی که می­‌توانستند آنها را همراهی کنند، در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند. تصور دشمنان این بود که خیلی زود می‌­توانند بر انقلاب اسلامی فائق بیایند اما در سال 1397 در شرایط قرار داریم که آمریکایی­‌ها و همپیمانانشان اذعان دارند که نه تنها از پس انقلاب بر نیامدند بلکه انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنی­‌های مرسوم در جهان اساس دنیایی دارد؛ لذا اگر برخوردی هم پیش بیاید در نهایت دو طرف رو در روی هم می­‌نشینند و به توافق می­‌رسند، اما ماهیت دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی از جنس دیگری است. دشمنی بر سر حق و باطل است. در جای جای قرآن نیز به تقابل حق و باطل اشاره شده است و اینکه این دو هرگز با هم جمع نمی­‌شوند. دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی 40 سال است که استمرار داشته و خواهد داشت. هر چند این دشمنی­‌ها و خصومت­‌ها ابعاد گوناگونی دارد اما قدرتمندی ایران هم به نسبت، ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

سردار فدوی تصریح کرد: فرمولی در عالم هستی به صورت قطعی وجود دارد که نتیجه‌­اش در همه عالم یکسان است و آن عبارت است از اینکه اگر هر ملتی نیروی خودش را به قدرت لایزال الهی متصل کند اگر همه دشمنان هر آنچه خباثت است جمع کنند تا با این نیروی الهی مقابله کنند هرگز موفق به رویارویی با آن نخواهند شد. اگر این طور نبود هزاران بار دشمنان می­‌توانستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

این فرمانده تأکید کرد: 40 سال است ملت ما با تیغ محک می­‌خورند. برگزاری محافل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جای جای کشورمان، دلیل محکمی است بر اینکه ما محک خوردیم و خوب هم محک خوردیم. تشییع شهدایی که به تازگی به شهادت می­‌رسند در سطح کشورمان نشان دیگری است بر اینکه ملت ما خوب محک خورده‌­اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: جالب این جا است که شهدایی که در سال­‌های اخیر به فیض شهادت نائل آمدند انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و دفاع مقدس را ندیدند و شهدای دفاع مقدس را هم درک نکردند، اما به دلیل اینکه جبهه حق مسیر و روال ثابتی را طی می­‌کند در کلام این شهدا به معارفی دست پیدا می­‌کنید که در کلام و سیره کسانی که انقلاب، امام راحل و دفاع مقدس را درک کردند، این معارف را شنیده و یا در عملکرد آنها دیده­‌اید.    

وی خاطر نشان کرد: هر چند نمی­‌توان تعداد مشخص کرد اما باید به این نکته اشاره داشت که این نشانه قدرت انقلاب اسلامی است که جوانان غیرتمند و برومندی همچون شهید «محسن حججی» دارد که خوب محک خورده‌­اند. این روال جبهه حق و قدرت اسلام و شهدا است که بر طریقی که امامین انقلاب اسلامی مشخص کرده و می­‌کنند عده‌­ای پای کار انقلاب هستند. پیام اصلی شهدا نیز این است که به هر میزان توان دارید شش دانگ پای انقلاب بمانید و بقیه‌­اش را به خداوند بسپارید که اگر اینطور شد پیروز خواهید بود.

وی در پایان گفت: تحقق بخشی از وعده­‌هایی که حضرت امام خمینی(ره) دادند را با چشم خود دیدیم. امیدواریم شاهد وعده­ سپردن انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب زمان(عج) نیز باشیم تا همه جلوه­هایی که خداوند در خصوص اینکه جبهه حق گستره جهانی پیدا خواهد کرد را درک کنیم.

در پایان، شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر مزار سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» و سردار سرتیپ پاسدار «رجبعلی محمدزاده» با قرائت فاتحه و اهدا شاخه گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدای والامقام با آرمان­‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.        

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار