رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

اگر می‌خواهیم جز یاران امام زمان (عج) باشیم، باید جز یاران مقام معظم رهبری قرار بگیریم

حجت الاسلام «ابراهیم حسینی» گفت: کسانی که همراه و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند، با امام زمان مشهور خواهند شد و کسانی که مخالفت کنند و بجنگند اگر امام زمان هم ظهور کند در مقابل امام زمان خواهند ایستاد چرا که کسانی که با امام حسین(ع) جنگیدند، همان‌هایی بودند که با نائب ایشان یعنی مسلم ابن عقیل جنگیدند لذا اگر ما بخواهیم جز یاران امام زمان باشیم، باید جز یاران مقام معظم رهبری قرار بگیریم.
کد خبر: ۳۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ - 18October 2018

اگر ما بخواهیم جز یاران امام زمان باشیم، باید جز یاران مقام معظم رهبری باشیم.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان عصر امروز (پنج شنبه) در همایش پیشکسوتان نیروی انتظامی استان لرستان که در مجتمع فرهنگی تفریحی حمزه سیدالشهداء (ع) شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: با وجودی که همه انسان ها به دنبال خوشبختی هستند، اما خوشبختی برای انسان ها تعاریف متفاوتی دارد.

وی با بیان اینکه  خیلی از انسان ها خوشبخت نمی شوند، گفت: علت عدم خوشبختی انسان ها این است که یا راه را گم می کنند و یا اینکه شیطان و نفس بر آنها غلبه می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: بعضی ها تصورشان این است که انسان ها نعمت های دنیوی را داشته باشند سعادتمند و خوشبخت هستند اما تعریف قرآن از سعادتمندی چیز دیگریست و قرآن کسانی را خوشبخت می داند که ایمان وعمل صالح  داشته باشند و فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به جا آورند چرا که اگر انسان ها این سه چیز را داشته باشند در دنیا وآخرت سعادتمند هستند.

 حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اگر امر به معروف نباشد ایمانی نخواهد بود واگر ایمانی نباشد، عمل صالحی هم وجود ندارد چرا که ایمان در سایه امر به معروف ونهی از منکر وعمل صالح  درسایه اینهاست.

وی تصریح کرد: در سوره مؤمنون خداوند هفت ویژگی برای افراد مؤمن بیان می کند که این هفت ویژگی که عبارتند ازخشوع در نماز، دوری از کارهای لهو وبیهوده، زکات، عفت وپاکدامنی، امانتداری، وفای به عهد وخضوع در نماز که اگر این ویژگی ها وصفات در کنار هم باشند، انسان رستگارو سعادتمند می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه یکی از ویژگی های انسان مؤمن مر بوط به بحث های اعتقادی است، خاطر نشان کرد: در کنارایمان به خدا، ایمان به پیامبر، ایمان به آخرت، اعتقاد به امامت یکی از مصادیق مهم ایمان است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جایگاه مهم ولایت، خاطر نشان کرد:  وقتی به امام دسترسی نداریم، نایب ایشان را باید قبول داشته باشیم، امروز نایب امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(دامة برکاته)  هستند بنا بر این اطاعت از امام خامنه یعنی اطاعت ازامام زمان(عج) و مخالفت با مقام معظم رهبری یعنی مخالفت با امام زمان(عج).

وی با بیان اینکه کسانی که همراه وگوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند، با امام زمان مشهور خواهند شد وکسانی که مخالفت کنند وبجنگند اگر امام زمان هم ظهور کند در مقابل امام زمان خواهند ایستاد، گفت: کسانی که به امام حسین(ع) جنگیدند، همان هایی بودند که با نائب ایشان  یعنی مسلم ابن عقیل جنگیدند لذا اگر ما بخواهیم جز یاران امام زمان باشیم، باید جز یاران مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها