فرماندار الیگودرز تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مطالبات مردم بخش «بشارت» شهرستان الیگودرز

«حمید کشکولی» گفت: از الیگودرز تا محل امامزاده محمد بن حسن (ع) ۱۵۰ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است که اولین درخواست مردم منطقه بهسازی این جاده است.
کد خبر: ۳۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 19October 2018

ضرورت توجه به مطالبات مردم بخش «بشارت» شهرستان الیگودرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «حمید کشکولی» فرماندار الیگودرز، ظهر امروز (جمعه) در بازدید استاندار لرستان از بخش «بشارت» این شهرستان، اظهار داشت: بخش بشارت از مناطق صعب‌العبور شهرستان الیگودرز است.

وی با اشاره به این‌که بخش بشارت دارای ۱۴۶ روستا است که از این تعداد ۱۳۷ روستا با جمعیت ۸ هزار و ۴۰۰ نفر دارای سکنه هستند، گفت: علی‌رغم صعب‌العبور بودن بخش بشارت، به دلیل وجود آبشار‌های فراوان و اماکن متبرکه با بیش از ۸۰۰ هزار نفر زائر، این بخش دارای ظرفیت گردشگری بالایی است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به مطالبات مردم بخش بشارت، افزود: از مهم‌ترین درخواست‌های مردم آسفالت جاده «بزنوید» به امامزاده محمد ابن حسن (ع) و باز شدن جاده‌ای که موسوم به تونل است که با عملیاتی شدن آن، راه دسترسی مردم این منطقه به الیگودرز آسان می‌شود.

کشکولی عنوان کرد: از الیگودرز تا محل امامزاده محمد بن حسن (ع) ۱۵۰ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آسفالت و مابقی خاکی است که اولین درخواست مردم منطقه بهسازی این جاده است.

کشکولی اجرای تلمبه ذخیره‌ای سد رودبار را از دیگر مطالبات مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: مردم این منطقه در حوزه آب شرب روستایی مشکل‌ دارند که امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها