به همت کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود؛

نشست بررسی شیوه مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر‎

نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های امام موسی صدر » به همت کانون اندیشه جوان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 20October 2018

نشست بررسی شیوه مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر‎به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

در این نشست که روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، شریف لک زایی و محمدمهدی مجاهدی به بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی رهبر ایرانی شیعیان لبنان خواهند پرداخت.

محمدمهدی مجاهدی استاد اندیشه سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است. وی در دانشگاه‌های کیمبریج و آمستردام و لیدن و در آکادمی علوم هلند و دانشگاه برلین استاد مهمان و محقق ارشد بوده و صاحب تالیفات فراوان است که به صورت مستقل و یا با همکاری سایر پژوهشگران به رشته تحریر درآمده است.

شریف لک زایی، دکتری علوم سیاسی و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و فرهنگی و استادیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی است. وی همچنین دارای تحصیلات عالی حوزوی (خارج فقه و اصول) نیز می‌باشد. گرایش مطالعاتی و پژوهشی ایشان اندیشه سیاسی و فلسفه سیاسی است. وی تا کنون چندین دوره در دانشگاه‌­ها و مراکز علمی تدریس کرده و در برخی از همایش‌ها به ارایه مقاله و سخنرانی پرداخته است. از وی کتاب­ها و مقالات متعددی منتشر شده است.

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

این نشست یکشنبه ۲۹ مهر، ساعت ۱۴ در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار