واکنش بسیج جامعه زنان کشور به حکم اعدام شیخ نمر

صدور حکم اعدام شیخ نمر نشان‌دهنده بیم دولت‌مردان عربستان از بیداری اسلامی است

بسیج جامعه زنان کشور طی بیانیه‌ای به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض و تأکید کرد: صدور این حکم نشان‌دهنده ضعف عربستان در ایجاد ثبات و آرامش در کشور و پاسخ‌گویی به خواست مردم و بیم دولت‌مردان عربستان از تحولاتی نظیر بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ - 20October 2014

صدور حکم اعدام شیخ نمر نشان‌دهنده بیم دولت‌مردان عربستان از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، بسیج جامعه زنان کشور در بیانیهای به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کرد که متن آن به شرح زیر است:

حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همهی شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.

اجماع جهانی در محکومیت این حکم، نشاندهنده درک جهانی از تسلط دیکتاتوری جهل بر نظام حاکم در عربستان و تبعیض علیه شهروندان این کشور است.

حکومتی که توان پاسخگویی به مطالبات به حق مردم را ندارد و در تصمیمات دستپاچه حکم به اعدام یکی از روحانیون شیعه میدهد، مسیری را میپیماید که سایر حکومتهای دیکتاتوری فروپاشیده قبل طی کردهاند.

صدور حکم اعدام شیخ نمر، نشاندهنده ضعف کشور عربستان در ایجاد ثبات و آرامش در کشور و پاسخگویی به خواست مردم و بیم دولتمردان عربستان از تحولاتی نظیر بیداری اسلامی است.

آنهایی که حکم اعدام شیخ نمر را صادر کردهاند بدانند جهان اسلام پاسخ آنها را خواهد داد.

بسیج جامعه زنان کشور از همه آزاد اندیشان میخواهد در برابر اجرای این حکم سکوت نکرده و با آن مقابله کنند و بدانند تاریخ گواه است، هر کجا خون بیگناهی برای اسلام بر زمین ریخته شود، شجره طیبه اسلام را آبیاری کرده و ثمرات آن را ثمینتر و پربارتر میکند و این همان چیزی است که ترس را بر دل دشمنان اسلام افکنده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها