مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

تدریس معارف آشنایی با دفاع مقدس در 25 اداره خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: تاکنون در 25 اداره کل استان خراسان شمالی آموزش ضمن خدمت آشنایی با دفاع مقدس برای کارمندان آن اداره توسط اساتید مجرب تدریس شده است.
کد خبر: ۳۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ - 24October 2018

تدریس معارف آشنایی با دفاع مقدس در 25 اداره خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان و مدیران دستگاه ها، نهادها و ادارات استان در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه گذشته شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان را بیان کرد.

سپس امیری با اشاره به خاکسپاری شهدای گمنام در سطح استان در سنوات گذشته گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون یادمان شهدای گمنام در سطح استان احداث و به بهره برداری رسیده که از این میان تعداد 8 یادمان باقی مانده است که اعتباری به مبلغ 800 میلیون تومان از دفتر مقام معظم رهبری و دستور استاندار استان تخصیص یافت و مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه ریزی و بودجه استان نیز اختصاص یابد.

وی در خصوص تهیه دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: جهت تهیه دانشنامه و پرونده علمی ادارات استان تعدادی پژوهشگر را پس از آموزش به ادارات کل استان اعزام کردیم که تاکنون توانستیم دانشنامه 20 اداره کل استان را تهیه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در ادامه در مورد تدریس معارف آشنایی با دفاع مقدس برای کارکنان دولت در ادارات نیز بیان داشت: تاکنون در 25 اداره کل استان آموزش ضمن خدمت آشنایی با دفاع مقدس برای کارمندان آن اداره توسط اساتید مجرب و آموزش دیده تدریس شده است.

این مسئول افزود: جهت تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در مابقی ادارات نیز آمادگی خود را جهت ارائه این درس برای کارمندان آن اداره اعلام می کنیم.

در ادامه امیری به بیان گزارش عملکرد از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ دفاع مقدس طی سال 97 در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی پرداخت.

سپس «محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی بیان داشت: در صورت نیاز جلسات شورای هماهنگی هر ماه یک بار برگزار شود و کلیه دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان نسبت به تسریع احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار