سردار گشتاسبی به دفاع پرس خبر داد؛

بکارگیری امکانات سپاه برای تسهیل در ورود زائران پاکستانی اربعین/ ورود بیش از ۷۰ هزار زائر پاکستانی اربعین به کشور

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: امکانات و توانمندی‌های سپاه اعم از امکانات پزشکی بهداری جنوب شرق و بسیج جامعه پزشکی و وسایل نقلیه برای تسهیل در ورود و تردد زائران پاکستانی اربعین حسینی بکارگیری شده است.
کد خبر: ۳۱۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ - 24October 2018

بکارگیری امکانات سپاه برای تسهیل در ورود زائران پاکستانی اربعین/ ورود بیش از ۷۰ هزار زائر پاکستانی اربعین به کشورسردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره ابلاغ فرمانده کل سپاه برای تسهیل در سفر زائران پاکستانی اربعین حسینی و اقداماتی که در این رابطه انجام شده، اظهار داشت: زائران پاکستانی چندین سال است از مرز‌های جنوب شرق کشورمان به مقصد عتبات و راهپیمایی اربعین وارد کشورمان می‌شوند که با زمینه‌سازی‌های انجام شده، هر سال تعداد بیشتری از این افراد وارد کشورمان می‌شوند.

وی افزود: امسال نیز با بخش‌های مختلف ستاد مردمی استقبال از زائران اربعین و ستاد تکریم زائران از جمله استانداری، استان قدس رضوی و بنیاد برکت، هماهنگی‌هایی صورت گرفته به نحوی که در این رابطه ۱۵ کمیته تشکیل شده و علاوه بر بررسی و پیش‌بینی مسایل امنیتی، امکانات و توانمندی‌های سپاه اعم از امکانات پزشکی بهداری جنوب شرق و بسیج جامعه پزشکی و وسایل نقلیه نیز بکارگیری شده‌اند.

سردار گشتاسبی درخصوص پذیرایی و اسکان این زائران هم عنوان کرد: برای اسکان این افراد، هم در داخل استان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و هم در اهواز، اردوگاه راهیان نور را برای اسکان آن‌ها در نظر گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون زیرساخت‌های پذیرایی و اسکان زائران پاکستانی در میرجاوه فراهم شده، ادامه داد: روند ورود و اسکان زائران توسط سپاه سیستان و بلوچستان برای زائران پاکستانی را می‌توان بسیار خوب توصیف کرد به نحوی که تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر از زوار پاکستانی وارد این استان شده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلی در پذیرش زوار پاکستانی نداریم، بیان داشت: برای جا به جایی این افراد ۱۵ دستگاه از وسایل نقلیه سپاه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده و علاوه بر این از زمانی که وارد کشور می‌شوند تا زمانی که از کشور خارج می‌شوند و حتی در طول مسیر به سوی مرز‌های غربی، نکات امنیتی برای آن‌ها رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار