رئیس سازمان حج و زیارت:

مابه‌التفاوت هزینه ویزای زائران اربعین واریز شد

حمید محمدی گفت: مابه‌التفاوت پرداختی زائرانی که در روزهای نخستین ثبت‌نام اربعین حسینی مبالغی بیشتر از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح پرداخت کرده بودند، به حساب آنها واریز شد.
کد خبر: ۳۱۵۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ - 24October 2018

واریز مابه‌التفاوت هزینه ویزای زائران اربعین واریز شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «حمید محمدی» رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه حدود 350 هزار نفر قبل از نهایی شدن قیمت مصوب سفر اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کرده بودند، اظهار داشت: بر اساس وعده داده شده سازمان حج و زیارت، مابه‌التفاوت هزینه ویزای کسانی که وجوهی بیش از 234 هزار و 875 تومان را در سامانه سماح در روزهای اول نام‌نویسی زیارت اربعین حسینی پرداخت کرده بودند، به حساب شان واریز شد.

وی با بیان اینکه تمامی مابه‌التفاوت پرداختی حدود 210 هزار نفری که در بانک ملی حساب داشته‌اند، به حساب آنها واریز شده است، افزود: 110 هزار نفری نیز که در بانک ملت حساب دارند، امروز مابه التفاوت پرداختی، به حساب شان واریز خواهد شد.

گفتنی است، بعد از پیشنهاد بانک مرکزی و دستور رئیس جمهور مبنی بر کاهش نرخ ویزا، بیمه و خدمات درمانی در اربعین، مبلغ تعیین شده ستاد مرکزی اربعین حسینی در سامانه سماح به 234 هزار و 875 تومان کاهش یافت.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی آقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
0
بنده مبلغ 3718806 ریال را در تاریخ 19/7/97 پرداخت کردم ولی مایه التفاوت آن را دریافت نکردم باید کجا پیگیری کنم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار