در جلسه امروز هیات دولت؛

بسته حمایتی خانوارهای کم‌درآمد به تصویب هیات وزیران رسید

در جلسه امروز هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور، بسته حمایتی از خانوارهای کم‌درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 24October 2018

بسته حمایتی خانوارهای کم‌درآمد به تصویب هیئت وزیران رسیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در جلسه امروز هیات وزیران به ریاست حجت‌الاسلام روحانی، بسته حمایتی دولت برای خانوارهای کم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت که جزئیات آن از سوی دستگاه‌های مسوول اعلام خواهد شد.

در ادامه جلسه امروز هیات دولت، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، اطلاعات و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت زیرساخت­‌ها و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی، درمانی، ارتباطی، آبرسانی، تأمین روشنایی، اعزام گروه‌های فنی و تأمین ارز مورد نیاز و تردد زائران کربلای معلی در مراسم اربعین و آمادگی دستگاه‌های اجرایی ذیربط، به هیات وزیران ارائه دادند.

در این جلسه، اعضای دولت ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، بر برگزاری شکوهمند این مراسم و ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی جهت تسهیل تردد زائران تأکید کردند.

هیات وزیران با توجه به ضرورت تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم و نیز تسریع در تسویه بدهی به کشاورزان، مصوب کرد در صورت عدم تکافوی منابع پیش‌­بینی شده از محل منابع عمومی و منابع هدفمندی یارانه ‌ها، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است از محل اسناد خزانه نسبت به تأمین کسری منابع مورد نیاز اقدام کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار